ویژه/ سید محمد خاتمی:احمدی نژاد رد صلاحیت می شود/

در این جلسه محرمانه ، سید محمد خاتمی در بخشی از اظهارات خود به آینده جریان احمدی نژاد اشاره کرده است و با حمله تند به رییس دولت های نهم و دهم در همین رابطه گفته است که اگر احمدی نژاد برای ریاست جمهوری و حتی انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شود بدون شک از سوی شورای نگهبان و نهادهای نظارتی رد صلاحیت خواهد شد.

اصولگرایان به تشخیص هاشمی مبنی بر انحراف احمدی نژاد رسیدند

عدازظهر روز چهارشنبه جمعی از فعالان رسانه ای اصلاح طلب در دیدار با سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات در محل بنیاد باران به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون کشور پرداختند.

به گزارش گلستان 24:‌ در این جلسه محرمانه ، سید محمد خاتمی در بخشی از اظهارات خود به آینده جریان احمدی نژاد اشاره کرده است و با حمله بی سابقه به رییس دولت های نهم و دهم در همین رابطه مدعی شده است که اگر احمدی نژاد برای ریاست جمهوری و حتی انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شود بدون شک از سوی شورای نگهبان و نهادهای نظارتی رد صلاحیت خواهد شد.

این گزارش حاکی ازآن است، خاتمی در ادامه اظهارات  عجیب خود تاکید کرده است؛ ۸ سال گذشته دوران تاریکی از تاریخ ایران محسوب می شود، احمدی نژاد به همراه حلقه انحرافی خود صدمات زیادی را به جمهوریت و اعتبار جمهوری اسلامی وارد ساخت.

خاتمی ادامه می دهد: تشکیک در مسائل دینی و اخلاقی  و هدف قرار دادن اعتقادات مردم و بی توجهی به ارزش های انقلاب و نظام از دستاوردهای دولت احمدی نژاد بوده است.

خاتمی هاشمی

رییس دولت اصلاحات افزوده است ،که اصولگرایان در نهایت به تشخیص آقای هاشمی مبنی بر انحراف احمدی نژاد و یارانش رسید که خوشبختانه با تیز بینی و هوشیاری نظام از ورود کاندیدای منحرف این جریان خطرناک جلوگیری به عمل آمد.

خاتمی تاکید کرده است که جریان احمدی نژاد یک جریان تمام شده است و هیچ شانسی برای بازگشت به قدرت ندارد و ما باید برنامه ریزی های خود را برای تصاحب مجلس آینده و تداوم ریاست جمهوری آقای روحانی تدوین نماییم.

گفتنی است که به تاکید خاتمی این بخش از اظهارات وی رسانه ای نشده است.

خبر مذکور از سوی یکی از حاضرین در این جلسه برای متین نیوز مخابره شده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار