با توجه به اینکه شما عقیده دارید رهبری و ولایت فقیه باید نقد شود، نظر شما درباره این موضوع که در استان گلستان به برخی اجازه‌ی نقد نماینده‌ی ولی فقیه داده نمی‌شود چیست؟

علی مطهری در گرگان : نماینده ولی فقیه را حتما می توان نقد کرد

 به گزارش گلستان24، علی مطهری که به مناسبت روز دانشجو مهمان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان بود در پاسخ به پرسش خبرگزاری دانشجو مبنی بر اینکه « با توجه به اینکه شما عقیده دارید رهبری و ولایت فقیه باید نقد شود، نظر شما درباره این موضوع که در استان گلستان به برخی اجازه‌ی نقد نماینده‌ی ولی فقیه داده نمی‌شود چیست؟ » گفت: " مقام معظم رهبری خودشان فرموده‌اند که نقد کنید لذا نماینده‌ی ولی فقیه را هم می‌شود، چرا، حتما می شود نقد کرد. "

علی مطهری در گرگان

گفتنی است با وجود همراهی آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تمامی جریان‌های استان گلستان، برخی از جریان‌های تندرو اصلاح طلب که خود را داعیه دار حمایت از نماینده ولی فقیه در استان می‌دانند اجازه نقد ایشان را نمی‌دهند .

و اگر نقد دلسوزانه‌ای مطرح شود از آن برای منافع سیاسی خود بهره می‌برند و شاید این داعیه داری دقیقا همان نقطه‌ای باشد که نماینده انجمن اسلامی دانشگاه گلستان در سخنان دیروز خود به آن اشاره کرد و گفت: برخی مدعی هستند که فقط خودشان بر حق هستند و اجازه نقد به بقیه را نمی‌دهند.

یونس ملکی، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه گلستان بود که دیروز پیش از سخنرانی علی مطهری تأکید فراوانی بر موضوع نقد مسئولان داشت و برای اثبات لزوم این کار به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفته بود برخی خود را وارثان اسلام و دیگری را ناحق می‌دانند.

انتهای پیام /خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار