با تاملی در مواضع و مصاحبه های اخیر این شخصیت سیاسی ، اجتماعی علمی استان می توان او را از رقبای جدی ایت الله نورمفیدی نماینده فعلی و چندین ساله استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری قلمداد کرد.

ثبت نام جدی ترین رقیب آیت الله نورمفیدی برای خبرگان در گلستان

ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه 26 آذرماه 94 رسما آغاز شد و طی این دو روز نیز تقریبا 90 نفر در سراسر کشور ثبت نام کردند.

  به گزارش گلستان24، طی روز اول آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده فعلی مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری همان 9 صبح روز پنجشنبه به فرمانداری گرگان رفت و نام خود را به عنوان نامزد این دوره ثبت کرد .

سید عبدالهادی حسینی شاهرودی

همچنین حجت الاسلام والمسلمین عباس گنجعلی هم با حضور در فرمانداری گرگان نام خود را در لیست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان گلستان جای داد .

اما بمب خبری در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان امروز جمعه در دومین روز از ثبت نام ترکید و آن هم ثبت نام آیت الله سید حبیب الله قدمی روحانی سرشناس گلستانی در انتخابات خبرگان گلستان و آن هم از طریق وزارت کشور در تهران بود.

آیت الله قدمی سوابق بسیار مفید دارد و از لحاظ علمی نیز جزو ذخایر و علمای بنام استان گلستان می باشد که در فضای استان گلستان به دلیل اینکه چهره رسانه ای نبود و بعضا به دلیل غفلت رسانه ها و مشغول کردن آنها با چندین شخصیت مورد نظر ، متاسفانه گمنام مانده است .

با این حال آیت الله قدمی چند سالی است که فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و علمی خود را در سطح استان شتاب داده و کم کم رسانه های مختلف استان نیز متوجه این ظرفیت بی بدیل علمی و دینی در استان گلستان شدند .

آیت الله قدمی حافظ کل قران کریم و کل صحیفه سجادیه می باشد ، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس ، مبارز و زندانی ساواک قبل از انقلاب ، رزمی کار و نویسنده می باشد . در کنار این خصوصیات کارشناسان و نخبگان از او به عنوان روحانی کاریزما و خوشتیپ نام می برند که می تواند آرای مردمی را با صفاتی که عنوان شده به سمت خود جلب کند .

او در اقوام مختلف استان و مخصوصا در میان نیروهای مردمی و گروههای مختلف سیاسی اجتماعی استان طی چند ماه گذشته پایگاه های خوبی ایجاد کرده و دیدارهای عمومی اش در شرق استان شلوغ و پرطمطراق گزارش شده است . جوانان به سمت او گرایش داشته و محافل خانگی زیادی با جوانان مرکز استان برگزار کرده است .

استقلال رای ، صراحت ، شجاعت و بی باکی ، صداقت در گفتار و رفتار عملی ، پاسخگویی به سوالات ، نشست و برخاست و همجوشی با جوانان از خصوصیات  بارز ایشان است . همچنین ایشان از جمله روحانیونی است که معتقد است خبرگان فقط در تعیین و نظارت بر رهبری وظیفه ندارد بلکه باید در امور کشور به مقام معظم رهبری کمک کرد و او را در میادین مختلف تنها نگذاشت .

همچنین ایشان برنامه های خوب و فوق العاده ای برای آینده استان دارد که این برنامه ها قلوب عدالتخواهان و دغدغه مندان و دلسوزان نظام را متحول کرده و باعث شده اقشار مختلف روشنفکران و نخبگان به سمت ایشان تمایل پیدا کنند.

با تاملی در مواضع و مصاحبه های اخیر این شخصیت سیاسی ، اجتماعی  علمی استان او را می توان از رقبای جدی ایت الله نورمفیدی نماینده فعلی و چندین ساله استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری قلمداد کرد.

انتقادات اخیر ایشان به آیت الله نورمفیدی باعث شد تا بسیاری از گروههای مختلف اجتماعی استان سعی کنند بیشتر با مواضع او آشنا شده و از او شناخت بیشتری کسب کنند و حال حضور او در عرصه انتخابات مجلس خبرگان این فرضیه را تقویت می کند که او قطعا جدی ترین رقیب آیت الله نورمفیدی خواهد بود.

به هر حال حضور آیت الله نورمفیدی به عنوان یکی از ذخایر انقلاب در منطقه و شخصیتی تاثیرگذار و محبوب و ایت الله قدمی به عنوان یک عالم برجسته شور و نشاطی به انتخابات خبرگان گلستان داده ؛ البته هنوز آیت الله نورمفیدی ثبت نام نکرده و باید ببینیم که ایشان کی برای ثبت نام به فرمانداری گرگان خواهند رفت .

گلستان ما

ارسال نظر

  • فاطمه
    0

    نورمفیدی پسرش ومیفرسته جلو...

آخرین اخبار