دستیار ویژه رئیس جمهور اعلام کرد:

یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی در گفت و گو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب اذعان کرد: هر گونه لبخند و تشر و حتی دست دادن در دیپلماسی دولت تدبیر و امید با برنامه قبلی بوده است.

هر گونه لبخند و دست دادن در دیپلماسی دولت تدبیر و امید با برنامه قبلی بود!

  به گزارش گلستان24، یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی در گفت و گو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب اذعان کرد:هر گونه لبخند و تشر و حتی دست دادن در دیپلماسی دولت تدبیر و امید با برنامه قبلی بوده است.

بنابراین گزارش، در حالی که بعد از دست دادن ظریف و اوباما و انتقاد های سراسری مردم و مسئولین به دست دادن با استکبار؛ بسیاری از مقامات دولتی و حتی وزیر امور خارجه و عراقچی معاونش تأکید کردند که این دست دادن به صورت اتفاقی بوده و هیچ برنامه ریزی ای برای آن صورت نگرفته بود؛ یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور پرده از این ماجرا برداشت!

یونسی



یونسی در گفت و گو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب تأکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند من اجازه مذاکره داده ام یعنی باز شدن درهای دیپلماسی و در سیاست خارجی ایران دیپلمات های کارکشته ای حضور دارند که آقای ظریف هم همه امورش را با عقل جمعی پیش می برد. برخی انتقاد ها یی را مطرح می کنند که اصلا بجا نیست چرا که در دیپلماسی آقایان، اینکه کجا لبخند بزنند کجا تشر بزنند حتی اینکه بخواهند دست بدهند همگی با برنامه ریزی قبلی انجام می شود.

اشاره روشن دست دادن در امور دیپلماسی در گفت و گوی یونسی کاملا با برنامه و در واکنش به منتقدان بوده و به خوبی قابل درک است که وقتی یونسی به لبخند های با برنامه در کنار انتقاد نمایندگان مجلس اشاره می کند منظورش به روشنی واضح است که در نتیجه انتقاد به عبارت دیپلماسی لبخند گفته شده است و یا آنجا که به دست دادن ها اشاره می کند بدون شک نگاه و منظورش به دست دادن معمولی دیپلمات ها نبوده بلکه اشاره ای مستقیم به دست دادن ظریف و اوباماست.

با این اشاره دستیار ویژه رئیس جمهور باید گفت پس این همه ادعا مبنی بر اتفاقی بودن دست دادن ظریف و اوباما معنایی در ادبیات دیپلماتیک تیم قهار سیاست خارجه نداشته و از مدتها قبل برای آن برنامه ریزی صورت گرفته بود.

شهدای ایران
 

ارسال نظر

آخرین اخبار