دکتر اسحاق رحیمی، در مصاحبه با گلستان24؛

هنگامی که در تریبون مجلس به صورت علنی، بند بند برجام مورد بررسی قرار گیرد، اشکالات اساسی آن برای مردم مشخص خواهد شد.

"اشکالات اساسی در متن برجام" دلیل اصرار دولت برای بررسی نشدن این متن در مجلس است

دکتر اسحاق رحیمی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه با گلستان 24، با بیان این که هماگونه که مقام معظم رهبر در اجلاس اخیر خبرگان فرمودند، هدف ما با هدف گروه 5+1 در مذاکرات بسیار متفاوت است، می گوید: هدف ما این بود که تحریم های ایران برداشته شود. اما با سخنانی که اخیرأ اوباما و جان کری داشته اند، مشخص است که هدف آنان نفوذ تدریجی در ایران است.

وی معتقد است که آنها برای رسیدن به این هدف خود، نقاط کلیدی بسیار ریزی در توافقنامه وارد کرده اند که برای برهم زدن و دبه کردن دستشان کاملا باز باشد. در متن برجام هیچ کجا کلمه لغو تحریم به کار برده نشده است. همه جا تعلیق است.

دکتر اسحاق رحیمی، اشکالات برجام مجلس

رحیمی درباره این که چرا دولت تدبیر و امید اصرار دارد که متن برجام در مجلس بررسی نشود می گوید: مهمترین دلیل  آن، وجود اشکال های اساسی در متن برجام است.

وی ادامه می دهد: هنگامی که در تریبون مجلس به صورت علنی، بند بند برجام مورد بررسی قرار گیرد، اشکالات اساسی آن برای مردم مشخص خواهد شد. این برای ملت گران تمام می شود که بعد از دو سال مذاکره، با وجود کارشناسانی که این همه وقت گذاشته اند، هنوز هم این اشکالات اساسی دیده می شود. همچنین پنج یا شش مورد از خطوط قرمز مقام معظم رهبری در این متن رعایت نشده است که رهبری به یک مورد آن نیز در جلسه با خبرگان رهبری اشاره کردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار