دبیر جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در گلستان گفت : گلستان در روزهای آینده میزبان مردی است که نگاه کاریزمایی دارد و خدمات زیادی در دولت‎های نهم و دهم به نظام اسلامی و مردم ارائه کرده است .

محمود احمدی نژاد ۷ دیماه مهمان مردم گلستان است

احمدی نژاد گرگان

 به گزارش گلستان24، قربان‌علی بابایی امشب در جلسه‎ای که با محوریت جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در حسینیه دزیانی‎های شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جشن بزرگ وحدت روز دوشنبه هفتم دی‎ماه جاری ساعت 14 با حضور محمود احمدی‎نژاد رئیس‎جمهور دولت‎های نهم و دهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد جامع گرگان برگزار می‎شود.

محمود احمدی نژاد

وی تصریح کرد: استان گلستان در روزهای آینده میزبان مردی است که نگاه کاریزمایی دارد و خدمات زیادی در دولت‎های نهم و دهم به نظام اسلامی و مردم ارائه کرده است و در مواضع بین‎المللی نماد استکبارستیزی را به یادگار گذاشته است.

بابایی با اشاره به اینکه گلستان رنگین‎کمان اقوام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه گلستان از اقوام مختلفی تشکیل شده است در هفته وحدت این مراسم در مرکز استان برگزار می‎شود.

جبهه گفتمان امام، انقلاب و ولایت ذره‎ای از مواضع مقام معظم رهبری عدول نخواهد کرد

دبیر جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در گلستان در خصوص فعالیت این تشکل در استان گفت: تمامی شهرستان‎ها این جبهه فعال شده است اکنون در صدد فعال کردن شورای 11 نفره در بخش‎ها هستیم و پس از آن شورای دهستان‎ها فعال خواهد شد.

بابایی با اشاره به اینکه نیروهای تشکیلاتی جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در گلستان از نیروهای ولایت‌مدار شکل گرفته است، افزود: این مجموعه متعهد هستند که ذره‎ای از مواضع مقام معظم رهبری عدول نکنند.

وی با اشاره به اینکه قریب به یک‎هزار روستا در استان گلستان وجود دارد، ابراز داشت: اگر در روستاها تفکر گفتمانی انقلاب اسلامی، امام و رهبری ملاک قرار بگیرد قریب به 11 هزار نیروی گفتمانی فقط در سطح روستاها خواهیم داشت.

فتنه 78 و فتنه 88 دو حرکت عمده در راستای خدشه‎دار کرده چهره انقلاب اسلامی بوده است

دبیر جبهه گفتمان امام، انقلاب و رهبری در گلستان با اشاره به چرایی فعالیت این جبهه در بخش‎های فرهنگی گفت: با توجه به اینکه شاهد انحراف در جریان‎های سیاسی بودیم گاهی مواضع انقلاب مورد خدشه بود و این خدشه از درون به انقلاب وارد شد.

بابایی با تاکید بر اینکه فتنه 78 و فتنه 88 دو حرکت عمده در راستای خدشه‎دار کردن چهره انقلاب اسلامی بوده است، افزود: خیلی‎ها دوست داشتند که نظام را زمین‌گیر کنند و راه را برای کسانی که در بیرون کشور رجزخوانی می‎کنند باز کنند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری تیرشان به سنگ خورد لذا بصیرت باید همواره چراغ راه‌مان باشد./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار