سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان گفت: با داشتن بصیرت، شناخت و گوش به فرمان ولایت بودن می‎توان جلوی تکرار وقایع تاریخی را گرفت.

حماسه 9 دی در حقیقت روز میثاق امت با ولایت است/اطاعت از ولایت می‌تواند جلوی تکرار وقایع تاریخی را بگیرد

سید علی مهاجر  اظهار داشت: سپاه گرگان برنامه‎های روشن‌گری و بصیرت‎افزایی به مناسبت گرامی‌داشت حماسه 9 دی در این شهرستان تدارک و پیش‎بینی کرده است.

 به گزارش گلستان24، وی نقش مردم را در خلق حماسه 9 دی مهم خواند و تصریح کرد: حماسه 9 دی در حقیقت روز میثاق امت با ولایت است مردم مومن و انقلابی عشق به مولای‌شان را با خلق حماسه 9 دی اثبات کردند.

9 دی

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه 9 دی برخاسته از بصیرت دینی، شناخت و تعمق است، خاطرنشان کرد: سپاه گرگان در این راستا برنامه‎هایی با محوریت روشن‌گری و بصیرت‎افزایی در سطح شهرستان گرگان پیش‎بینی کرده است.

مهاجر بر لزوم نقش‎آفرینی جامعه در راستای روشن‌گری تاکید کرد و گفت: هر فرد مسلمان باید حساسیت دینی داشته باشد شرایط و محیط اطراف خود را بشناسد در غیر این صورت یقینا با آموزه‎های دینی فاصله گرفته است.

وی با بیان اینکه حساسیت داشتن نسبت به آموزه‎های دینی و انقلابی یکی از مولفه‎های مومن است، افزود: نباید گذاشت که خدای ناکرده دشمنان دین به حریم دینی و ارزشی‎های انقلاب اسلامی تعدی کنند و آرمان‎های نظام را مورد هجمه قرار دهد.

فرمانده سپاه گرگان؛ سکوت در مقابل هجمه‎های دینی را با روحیه انقلابی در تعارض خواند و اظهار کرد: امام حسین(ع) نیز می‎توانست در برابر دشمنان ساکت بماند اما با شعار "هیهات ‎من‎الذله" به میدان آمد و این خط و مشی را به ما نشان داد که لازم است از این خط و مشی مراقبت کنیم.

مهاجر با اشاره به جمله شهید آوینی تصریح کرد: مپندارید که تنها کربلائیان را بدان بلا آزمودند که کربلا به وسعت تاریخ و عاشورا به وسعت همه زمان‎ها است.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و تقویت بصیرت گفت: همواره باید مراقب باشیم و نگذاریم که تاریخ دوباره تکرار شود مطمئنا با داشتن بصیرت، شناخت و گوش به فرمان ولایت بودن می‎توان جلوی تکرار وقایع تاریخی را گرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار