سردار باقرزاده در گرگان :

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت:این روزها دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است تا در زمان مقرر عملیاتش را انجام دهد ولی ما باید از همین الان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن بتواند در روز عملیاتش به ما رودست بزند .

دست های پنهان و آشکاری به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند

 به گزارش گلستان24، سردار سید محمد باقرزاده در خصوص 9 دی اظهارکرد : این روز یک تجربه بسیار با ارزش و یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که سر بلند از یک فتنه آمریکایی بیرون آمدند.

وی ادامه داد : حضور مردم در 9 دی نشان داد ملت ایران یک ملت با بصیرت و آگاه هستند که به سرنوشت انقلاب ، عزت و استقلال خود اهمیت فراوان می دهند .

سردار باقرزاده

مردم با هوشیاری به دشمن مجال فتنه انگیزی ندهند

سردار باقر زاده با بیان اینکه آن ماجرا به عنوان ذخیره ارزشمندی برای ما راهگشا باشد ، تصریح کرد : دست های پنهان و آشکاری به دنبال فتنه در کشور هستند و می خواهند دوباره در این کشور فتنه به وجود بیاورند و مردم با توجه به تجربیات گذشته باید هوشیار باشند .

وی با اشاره به اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ، افزود : باید از آن تجربه با ارزش استفاده کنند و این بار به دشمن مجال فتنه انگیزی ندهند و با هوشیاری انتخاباتی که در پیش است را پیش ببرند .

دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است

مشاورعالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: مردم گول دسیسه ها را نخورند که نخواهند خورد و با دقت و با چشم بینا تحرکات دشمن را رصد کنند و طرح ریزی های دشمن را خنثی کند.

وی افزود: این روزها دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است تا در زمان مقرر عملیاتش را انجام دهد ولی ما باید از همین الان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن بتواند در روز عملیاتش به ما رودست بزند .

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار