عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا :

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: آمریکا تلاش می‎کند حرکت وحدت‌آفرین و انسجامی که مردم در 9 دی داشتند امروز اتفاق نیفتد.

فتنه‎گران با حضور مردم در 9 دی رسوا شدند

 به گزارش گلستان24، عیسی امامی اظهار کرد: 9 دی در حقیقت پیام بصیرت است که مقام معظم رهبری آن را مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه 9 دی کمتر همانند پیروزی انقلاب اسلامی ارزشمند است، تصریح کرد: فتنه‎گران و کسانی که ساختار فتنه را در سال 1388 فراهم کرده بودند با حضور مردم در 9 دی رسوا شدند و به شکلی فتنه با حضور مردم به فروپاشی ختم شد.

عیسی امامی

*9 دی نظام را در برابر مخاطرات پیش‌روی بیمه کرده است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 9 دی نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تاریخ ثبت شود، چراکه این روز به واسطه بصیرت و هوشیاری و آگاهی مردم با ولایت و رهبری ایجاد شده است.

امامی با بیان اینکه 9 دی نظام را در برابر مخاطرات پیش‌روی بیمه کرده است، ابراز داشت: دشمنان می‎خواهند همیشه سهم مردم را از نظام جدا کنند و در حقیقت بین مردم و نظام فاصله بیندازند و با توجه به اینکه نظام ما با روحیه انقلابی پیش می‎رود با مخالفت‎های جدی استکبار جهانی روبه‌رو است.

وی بیان داشت: حضور و انسجام مردم ضربه‎ای به نفوذ، سلطه و حضور آمریکا در ایران می‎شود، بنابراین هر چه نقش حضور مردم برجسته‎تر، پررنگ‎تر و چشم‌گیرتر باشد خسارت به آمریکا بیشتر خواهد بود.

*فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم در 9 دی فرو پاشید

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش می‎کند که حرکتی که مردم در 9 دی داشتند که باعث انسجام و وحدت شد امروز اتفاق نیفتد.

امامی با بیان اینکه خوشبختانه فتنه با هوشیاری و بصیرت مردم در 9 دی فرو پاشید و آمریکا به خواسته خود نرسید، افزود: نظام در 9 دی بیمه شد و حرکت منسجم عاشورایی و روحیه انقلابی به همراه ولایت‌پذیری مردم در 9 دی از نظام ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار