مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان:

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان گفت: در 9 دی ملت ایران مدافع حرم آل‌البیت(ع) شدند و بساط یزیدیان زمانه که در عاشورای سال 88 با کف و صوت به خیابان آمدند، برچیدند.

9 دی یعنی آماده‎‎ایم تمامی بساط فتنه را برچینیم

 به گزارش گلستان24، داود خاندوزی ضمن گرامی‌داشت هشت دی‌ماه حماسه مردم گرگان و دفاع از حریم ولایت اظهار کرد: فتنه 88 با وجود آنکه اهداف شوم براندازی نظام را دنبال می‎کرد، وسیله‎ و ابزاری برای بیدادخواهی و ظلم‎ستیزی کشورهای منطقه شد و نقطه عطفی برای بیداری اسلامی در منطقه را رقم زد.

9 دی

وی تصریح کرد: در سال 88 تبلیغات و حمایت از فتنه‎گران توسط رسانه‎های غربی این مسئله را در ذهن ملت‎های همسایه که تا آن روز دولت‎های آنها به دنبال انجماد فکری مردم برای انتخاب سرنوشت بودند را بیدار کرد که چرا مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی حق انتخاب سرنوشت خود ندارند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان گرگان یادآور شد: از سوی دیگر حماسه 9 دی به این کشورها آموخت که هیچ قدرتی نمی‎تواند یک امت متحد و یکپارچه را تحت لقای رهبری دینی و اسلامی به زانو درآورد و این چنین است که مقام معظم رهبری می‎فرماید «9 دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است».

9 دی روز پیروزی ملت ایران بر جنگ تبلیغاتی رسانه‎ای غربی بود

خاندوزی بیان داشت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران بر جنگ تبلیغاتی رسانه‎ای غربی بود، چرا که تمامی حرکت‎های طراحی شده فتنه از شبکه‎های غربی به خودباختگان نظام و منافقین مخابره می‎شد تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هدفمند دسیسه کنند.

وی ادامه داد: اما زمانی که در روز عاشورا سال 1388 با کف و صوت به حریم آل‌البیت(ع) جسارت کردند و عکس ولایت را که تا دیروز در دست داشتند را پاره کردند، ملت ایران مدافع آل‌البیت(ع) شدند و بساط این یزیدیان زمانه را برچیدند.

این فعال رسانه‎ای ابراز داشت: کسانی که در سال 1388 مردم را فریفتند و باعث شدند مردم به خیابان بیایند تاریخچه‎ای به قدمت قیام امام حسین(ع) دارند آنها همان شمریان هستند که تا دیروز در صفوف ولایتی ایستاده بودند و تا چشمان‌شان به زر و زیور دنیا افتاده و موقعیت را مناسب دیدند به دنبال این بودند که حسین(ع) زمانه را اربن اربا کنند.

خاندوزی گفت: ملت غیور و بیدار ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند که ایران کوفه نیست که رهبر و ولی خود را تنها بگذارد این ملت نشان دادند که اگر انقلاب اسلامی برای استوار ماندن رشد و بالندگی خون بخواهد نصار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع‎هان آل‌البیت(ع) که این روزها در کشورهای همسایه از حرمین شریفین ائمه اطهار(ع) با خون خود دفاع می‎کنند گواهی شهادت‌طلبی مردم ایران در 9 دی هستند، افزود: حرکت مردم در 9 دی تنها یک حرکت صرفا شعاری و راهپیمایی نمادین نیست و اگر ولی امر مسلمین فرمان دهند این ملت کیف، قلم، فرمان ماشین، میز مسئولیت و اتاق عمل را ترک خواهند کرد و مانند هشت سال دفاع مقدس پوتین به پا می‎کنند و حتی اگر باز نیاز باشد، برای بازسازی مسیر انقلاب اسلامی مانند هشت سال دفاع مقدس پل گوشتی درست می‎کنند.

9 دی یعنی آماده‎‎ایم تمامی بساط فتنه را برچینیم

مسئول بسیج رسانه گرگان بیان داشت: ملت ایران شهادت را از شهید باکری آموخته و می‎داند یا یک انسان مومن و مسلمان شهید می‎شود و رستگار خواهد بود و یا باید بماند و با دیوان زمانه دست و پنجه نرم کند و یا باید دین خود را به دنیا بفروشد که این مورد سوم در فطرت ملت ایران اسلامی نیست، چرا که خون 230 هزار شهید این انقلاب اسلامی اجازه این امر را نمی‎دهد.

خاندوزی افزود: 9 دی یعنی کسانی که برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برنامه‎ها دارید، کسانی که تهدید می‎کنید که اگر شورای نگهبان به قانون عمل نکند، معترض خواهیم بود، کسانی که این ذهنیت را ایجاد می‎کنید که باید دستگاه‎های اجرایی در انتخابات این دوره به وظیفه خود با هوشیاری بیشتری عمل کند و کسانی که دم از شورایی شدن رهبری انقلاب اسلامی می‎زنید، ملت ایران آماده است این بار در حماسه 9 دیگر تمامی بساط فتنه را برچیند.

ارسال نظر

آخرین اخبار