سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان گفت: آیت‎الله النمر در قبال استکبارستیزی، وهابیت، توطئه گروه‎های سخیف تروریستی امثال داعش مواضعی صریح و روشن داشت.

آیت‎الله النمر مواضعی صریح در مقابل استکبارستیزی داشت/ حق‎طلبان راه مقاومت را تا نابودی آل‎سعود ادامه دهند

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی اظهار کرد: شهادت آیت‎الله النمر را به محضر آقا امام زمان (عج)، مسلمانان و آزادی‎خواهان جهان و همه دوستداران علم و ادب تسلیت عرض می‎کنم، رژیم سفاک آل سعود با جنایتی که مرتکب شد خواست تا اصل پرورش تروریسم و حمایت از داعش را در اذهان عمومی دنیا آشکار کند.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی

 به گزارش گلستان24، وی تصریح کرد: رژیم آل‎سعود آیت‎الله النمر را به دلیل مواضع استکبارستیزی دستگیر کرد و با فجیع‎ترین شکنجه‎ها پس از سه سال به شهادت رساند حق‎طلبان و طرفداران آیت‎الله النمر باید راه مقاومت این مجاهد و مبارز انقلابی را تا نابودی این رژیم سفاک ادامه دهند.

آل سعود باید منتظر بازخورد عملی جنایتی که مرتکب شده باشد

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان با اشاره به اینکه بازتاب شهادت آیت‎الله النمر با محکومیت رژیم آل سعود از سوی علمای اهل سنت و شیعه مواجه شده است، افزود: عمل ننگین آل سعود اثر بیداری اهل حق به ویژه پیروان انبیاء، قرآن و ائمه اطهار (ع) را گسترده‎تر کرد.

جمشیدی با تاکید بر اینکه آل سعود با اعمال جنایتکارانه خود به انزوا کشیده خواهد شد، گفت: آنها از اینکه خودشان را خادم‎الحرمین می‎دانند و در مکان حرم امن الهی دست به فجایع هولناک می‎زنند نشان می‎دهند لیاقت مدیریت حج بیت‎الله‌الحرام را ندارند.

وی گفت: جهان اسلام به ویژه کشورهای اسلامی، حوزه‎های علمیه و مردم مسلمان قطعا این جنایت را محکوم می‎کنند و آل سعود باید منتظر بازخورد عملی جنایتی که مرتکب شده باشد.

آیت‎الله النمر نقش عمده‎ای در نشر معارف دینی و قرآنی در مقاطع مختلف داشت

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان با بیان اینکه آیت‎الله النمر از علمای برجسته شیعه در عربستان بود، افزود: این مبارز انقلابی درس خود را در حوزه علمیه قم فرا گرفت و در عربستان از علمای برجسته بود که نقش عمده‎ای در نشر معارف دینی، قرآنی به‌ویژه اهل بیت (ع) را در مقاطع مختلف داشت.

جمشیدی از همه مردم مسلمان جهان خواست در برابر این جنایت فجیع عکس‎العمل نشان دهند و تاکید کرد: مجامع بین‎المللی باید جلوی این فجایع ضدبشری و ناجوانمردانه را بگیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار