محمد کوثری:

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم،گفت: مجلس دهم نیز با حضور حداکثری اصولگرایان تشکیل می‌شود.

مجلس‌دهم‌نیزباحضورحداکثری‌اصولگرایان‌تشکیل‌می‌شود

به گزارش گلستان24،اسماعیل کوثری در همایش بصیرت در سمنان، با بیان اینکه مردم اعتماد بالایی به گروه‌های اصولگرا دارند، اظهار داشت: پیروزی اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفند، حتمی است و مجلس دهم نیز با حضور حداکثری اصولگرایان تشکیل می‌شود.

وی، عملکرد دولت در دو سال اخیر را ناموفق ارزیابی کرد و افزود: دولت در فاصله باقی‌مانده تا انتخابات به دنبال این است که با انجام یک‌سری برنامه‌ها و ترفندها، رای اکثریت مردم را به سمت اعتدالگرایان و هواداران دولت جذب کنند اما مردم، تصمیم خود را گرفته‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: از آنجا که موفقیت دولت به پیشرفت کشور و خدمت به مردم می‌انجامد ما اصولگرایان قلبا از موفقیت دولت خوشحال می‌شویم اما واقعیت این است که دولت روحانی موفقیتی نداشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، با انتقاد از این شیوه کاری دولتمردان، تداوم این روند را به زیان دولت و هواداران آن ارزیابی و تصریح کرد: دولتمردان فعلی و هواداران دولت بارها به عملکرد دولت احمدی‌نژاد در آستانه انتخابات و اعطای تسهیلات و امتیازاتی مانند سهام عدالت اعتراض داشتند اما حالا خود، در صدد همان ترفندند و این رویه زیبنده دولت جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه مسن بودن وزرا و اعضای کابینه یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت و تحرک کم دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: میانگین سنی وزرا حدود ۶۰ سال است و کابینه‌ای با این متوسط سنی نمی‌تواند تحرک بالایی آنها در حوزه فعالیت‌های اجرایی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اذعان به اینکه بعید است روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری رای بیاورد، خاطرنشان کرد: روحانی به بسیاری از قول‌های خود به مردم در دوران تبلیغات، عمل نکرده و در زمینه‌های اقتصادی نیز عملکرد ناموفقی داشته است.

کوثری با بیان اینکه مجلس و دولت باید جوان‌تر شوند، تصریح کرد: به میدان آمدن جوانان انقلابی و ولایی، نظام ما را بیمه می‌کند.

وی، مهمترین معضل امروز را اشتغال دانست و گفت: اگر بتوانیم این مشکل را مرتفع کنیم، مشکلات دیگر نیز از پیش پای مردم برداشته خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم به انتقاد از سیاست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان پرداخت و اظهار داشت: افزایش تعداد نامزدها در هر دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان، سیاستی اصلاح‌طلبانه است.

وی، با اشاره به افزایش چشمگیر داوطلبان در انتخابات پیش‌رو، یادآور شد: آنها از سال گذشته بارها در محافل خود گفته‌بودند که باید به ازای هر یک کرسی در این دو مجلس، ۶ نامزد اصلاح‌طلب معرفی کنیم تا در صورت ردصلاحیت چهار داوطلب، حداقل دو نامزد دیگر باقی بماند.
/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار