نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : روشنگری که در حماسه 9 دی رقم خورد برگرفته از عاشوراست و پیامی از جنش عاشورا را در خود دارد.

روشنگری ۹ دی برگرفته از عاشوراست

عیسی امامی ، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص برگزاری حماسه ۹ دی به خبرنگار ما گفت : ۹ دی یک پیام بسیار روشنی داشت و آن پیام در این است که این موجی را که مردم در حماسه ۹ دی رقم زدند هیچ گاه به سوی خاموشی حرکت نخواهد کرد و مردم ایران با روشنگری و بصیرت خود به خوبی ان را در سال ۸۸ به نمایش گذاشتند.
به گزارش گلستان 24، وی در ادامه گفت : روشنگری که در حماسه ۹ دی رقم خورد برگرفته از عاشوراست و پیامی از جنش عاشورا را در خود دارد.
امامی تصریح کرد : در سال ۸۸ همه مردم در معرض یک امتحان جدی بودند و این امتحان شامل حال خواص هم شده بود و مردم با پاسخ روشن خود عملا کاری را انجام دادند که برخی از خواص آنرا انجام نداده بودند و این نشان دهنده واقعیت جامعه ماست .
نماینده مردم گرگان و آق قلا در خصوص حماسه ۸ دی ۸۸ گرگان و علت زود هنگام مردم گرگان ، یک روز زودتر از راهپیمایی سراسری ۹ دی در کشور را در چه چیزی دانست ، گفت : مردم گرگان مثل همیشه زودتر خود را در صحنه احساس کردند و به قول ورزشی ها ، زودتر از مابقی افراد گل را به ثمر نشاندند و این اتفاق نشان دهنده حضور به موقع مردم شهر دارالمونین در اتفاقات جامعه است.
وی افزود : مردم گرگان همیشه در امور سیاسی و اجتماعی ، حضور حداکثری دارند و این را میتوان در تمامی صحنه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و... مشاهده کرد و حتی برخی از بزرگان گفته اند که نقش مردم این دیار بسیار پر فروغ است.
وی در پایان از حضور خود در راهپیمایی ۹ دی امسال خبر داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار