در همه عرصه ها، سیاست، فرهنگ، علمی، نظامی و...

دو دسته انقلابی داریم. انقلابی مثبت و انقلابی منفی. انقلابی منفی می نشیند یک گوشه ای و هی ادای اپوزسیون را در می آورد و گله می کند

انقلابی مثبت باشید

به گزارش گلستان 24، دو دسته انقلابی داریم. انقلابی مثبت و انقلابی منفی. انقلابی منفی می نشیند یک گوشه ای و هی ادای اپوزسیون را در می آورد و گله می کند. اگر مسئولیت هم به او بدهی مدام گله می کند و آیه یاس می خواند، گویی هیچ مسئولیتی ندارد. از ترس آبرو و جانش یک گوشه می نشیند و می گوید من زحمتم را برای این انقلاب قبلاً کشیده ام! در کل می شود یک عنصر نا امید که نه تنها کاری نمی کند بلکه مدام این و آن را تخریب هم می کند.

اما انقلابی مثبت چگونه است؟

انقلابی مثبت کسی است که اگر هیچ کاره هم باشد طوری عمل می کند و خدمت می کند که گویی همه کاره است. در همه موارد کمک خود را تا جایی که می تواند دریغ نمی کند. وقتی هم که مسئولیتی بگیرد تا آخرش می رود، ترس آبرو و جان خود را ندارد. از همه چیزش مایه می گذارد.

انقلابی مثبت همیشه امیدوار است به آینده خوبی که برایش تلاش می کند. در همه جا حضور فعال دارد و هیچ وقت همت و سعیش تمام نمی شود. تا آخر عمرش انقلابی می ماند و جهاد را کنار نمی گذارد.

دانشگاه و حوزه باید انقلابی مثبت تربیت کند. این ملت و این تاریخ به این افراد نیاز دارد. جوانان خودشان را آماده کنند. با کنار نشستن و منفی بافی کاری حل نمی شود. باید آمد وسط میدان و عرض اندام کرد. در همه عرصه ها، سیاست، فرهنگ، علمی، نظامی و... 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار