ما در این مقاله سعی داریم به شما اثبات کنیم مهدی هاشمی بی گناه است و مظلومانه مورد حمله رسانه ها و انقلابی های افراطی قرار گرفته است.

چرا مهدی هاشمی گناهکار نیست؟

گلستان 24 : ما در این مقاله سعی داریم به شما اثبات کنیم مهدی هاشمی بی گناه است و مظلومانه مورد حمله رسانه ها و انقلابی های افراطی قرار گرفته است.

مهدی هاشمی فرزند  ا . ه است که بسیار سابقه درخشانی دارد. ا . ه که جز وارثان انقلاب به حساب می آید زحمات زیادی از زمان قبل انقلاب تا همین امروز برای کشورمان کشیده است. او که در قبل از انقلاب مورد شکنجه های بسیار زیاد ساواکیان قرار گرفته بود، بعد از انقلاب هم دست از سر انقلاب برنداشت و در سیاست قدم های بزرگی برداشت و موجب شد تا باره سخنان امام خمینی (ره) در پرده بماند و اجرا نشود چرا که او بسیار انسان خوشفکری است. اصلاً انفلاب اسلامی را او بوجود آورده است و تا الان هم آن را حفظ کرده است. او حتی می خواست تا بار دیگری هم انقلاب کند تا نامش درخشان تر شود که آن هم در سال 88 بود. اما متاسفانه این بار موفق نشد ولی فرزندان خود را هم پای این انقلاب دوم گذاشت تا به همگان اثبات کند که دلسوز ایرانیان است.

مهدی و فایزه هاشمی

کسی که وارث انقلاب است و انقلاب از برکت وجود ایشان بوجود آمده و آن همه خون جوانان که ریخته شد اگر ایشان نبود به هدر می رفت، حق دارد کمی از هم از این انقلاب سود ببرد و ارثی هم برای فرزندانش به جای بگذارد.

حالا هی قوه قضائیه بیاید و به بهانه های مختلف م . ه و ف . ه و... را به دادگاه بکشاند و محاکمه کند، آنها که در آخر تبرئه می شوند اما این قوه قضائیه است که در خراب می شود و دست خالی می ماند! چرا که پشت خانوده هاشمی بسیار گرمتر از پشت قوه قضائیه است. ناسلامتی آنها فرزندان هاشمی هستند!

مهدی و فایزه هاشمی

ارسال نظر

  • بهزاد
    0

    کی میخواد ایران از دست این خانواده رها بشه؟

آخرین اخبار