مدیرکل کتابخانه‎های عمومی گلستان با تاکید بر اینکه فتنه سال 88 برنامه طراحی شده دشمن بود، گفت: این فتنه با حضور حماسی مردم بی‎اثر شد.

فتنه 88 با حضور حماسی مردم بی‎اثر شد

به گزارش گلستان24 ، سیدحسین علوی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات کتابخانه‎های استان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه 88 اظهار کرد: در گرد و غبار فتنه محتوای باطل در لباس به ظاهر حق برای فریب مردم به کار گرفته ‎شد که به لطف خدا با حضور حماسی مردم بی‎اثر شد.

وی ادامه داد: دشمن با کمک عوامل داخلی خود با تمام انرژی به میدان آمد که به لطف خدا و با هدایت و اشاره رهبری و حضور مردم، توان دشمن متلاشی شد.

وی با بیان اینکه همه معترف هستند که حادثه 9 دی سال 88 حادثه بزرگی بود، یادآور شد: حرکت عظیم و ماندگار که شبیه حرکت مردم در پیروزی انقلاب بود نیاز به تبیین دارد و سال‎ها باید از آن گفت و روشنگری کرد.

علوی با اشاره به اینکه به لطف خدا تلخی حاصل از فتنه را حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‎شان برطرف کرد، افزود: آتش‎افروزی در خیابان‎ها، مساجد، پاره کردن عکس امام راحل، شعارهای ضد فلسطینی و ضدمقاومت، حمله به نهادهای انقلابی، از بین بردن اموال عمومی، حمله به مردم بی‎دفاع آن هم در جمع عزاداران حسینی و نادیده گرفتن حق رأی مردم بعد از حضور گسترده در انتخابات از اتفاقات تلخ بود که حلاوت حضور مردم تلخی آن را از بین برد.

وی تاکید کرد: مردم نشان دادند ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار