حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد:

مردم ما نیز به این باور رسیده اند که بیعت با ایشان، بیعت با پیامبر(ص) ، دین اسلام و قرآن است. زیرا امام(ره) از قول خود سخن نگفتند، بلکه سخن قرآن ، پیامبر و ائمه رو بیان کردند.

مردم ما به این باور رسیده اند که بیعت با امام(ره) بیعت با رسول الله است

حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که امام(ره) یک شخصیت جامع بودند، عنوان کرد: اخلاق ایشان اخلاق پیامبری بود و حکومت داری ایشان نیز همانند حکومت داری پیامبر(ص) بود. در مبارزه با استکبار همچون پیامبر (ص) رفتار می کرد و با مشرکین و کفار و منافقین محکم مبارزه کرد.

وی افزود: حضرت امام(ره) از یک هوشمندی برخوردار بود که بی سابقه است. مردم ما نیز به این باور رسیده اند که بیعت با ایشان، بیعت با پیامبر(ص) ، دین اسلام و قرآن است. زیرا امام(ره) از قول خود سخن نگفتند، بلکه سخن قرآن ، پیامبر و ائمه رو بیان کردند.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که سخنان مقام معظم رهبری درباره بیعت با امام (ره) یادآوری این نکته است که همه ما از آموزه های مکتب امام سخن می گوییم، ادامه داد: در این انقلاب همه ما سر سفره  ای نشسته ایم که حضرت امام(ره) آن را گسترد. سفره انقلاب اسلامی ، سفره معنویت ، سفره ارزشها ، سفره مقدسات و سفره مبارزه با استکبار جهانی و همه ما بر سر این سفره نشسته ایم. جامعه ما هیچ گاه نباید امام(ره) را فراموش کنند.

 

ولی نژاد امام خمینی

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: مردم ما همچنان مردم ولایی و انقلابی هستند. نمونه آن را در 22 بهمن و 7 اسفند می بینیم. بارها نمونه آن را در گردونه های سخت دیده ایم. رهبری معظم انقلاب خواستند تاکید کنند تا همه عالمیان بدانند مردم ما در مکتب امام آموزش دیده است. انقلاب مال امام است و همه باید با تکیه بر افکار و اندیشه های امام ، راه انقلاب را ادمه دهند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار