مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان گفت: 9 دی اوج غیرتمندی و قهرمانی و ارادت امت اسلامی ایران به امام راحل و رهبری معظم انقلاب را به ‌نمایش می‎گذارد.

نمایش اوج ارادت مردم به رهبری در 9 دی شکل گرفت

 

به گزارش گلستان 24 ، حجت‎الاسلام محمود ابری صبح امروز در جمع بسیجیان شهر گرگان نقش مردم را در راهپیمایی 9 دی و شکل‎گیری این حماسه باشکوه بسیار با ارزش دانست و اظهار کرد: این حضور یکی از مهمترین و با ارزش‎ترین حضور مردم در دفاع از نظام و رهبری بعد از 22 بهمن‌ماه است.

وی با بیان اینکه این حماسه یک رزمایش بزرگ مردمی در مقابل جبهه دشمن است، تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست بین‎الملل بدانند که روزشمار انقلاب اسلامی سرشار از حوادث شگفت‎انگیز است که تمامی امتیازات آن نیز برای ملت ایران در دفتر تاریخ ثبت خواهد شد.

ابری همچنین ویژگی‎ها و امتیازات خاصی را برای 9 دی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این حماسه همیشه جاویدان افراد بی‎بصیرت و دنیاطلب که در نظام نیز از افراد شناخته شده به حساب می‎آمدند شناسایی شدند و همچنین مردم سرافراز ایران بار دیگر بر سکوی پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشتند.

 

نه دی

 

 

سرنخ فتنه 88 را می‎توان در کشورهای اروپایی و آمریکایی یافت

وی با اشاره به اینکه سرنخ فتنه 88 را می‎توان در کشورهای اروپایی و آمریکایی یافت، اذعان داشت: برنامه‎ریزی‎های اتاق فکر غرب بار دیگر مانند پیروزی انقلاب، واقع طبس و ... با توجه به حضور مردم فهیم و آگاه ملت ایران به ثمر نرسید.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان همچنین نقش رسانه‎ها را بسیار با اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: همان‎گونه که رسانه‎های بیگانه در پی از هم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند رسانه‎های داخل نیز باید با بصیرتی بیشتر در جبهه حق علیه باطل حاضر شوند و دروغ‎های آنها را برای ملت آشکار سازند.

ابری گفت: خواص اگر به موقع جریانات را تشخیص بدهند و راه درست و نادرست را از یکدیگر تشخیص دهند، در تاریخ کشور ما همانند حر در واقعه کربلا ماندگار خواهند شد.

ابری با بیان اینکه هدف از این راهپیمایی 9 دی جاودان‎سازی این حماسه برای نسل‎های آینده است، گفت: ملت فهیم باید توجه داشته باشند که هر چه عیار و عمل‎گرایی ما در ولایت‎مداری بیشتر شود و در صحنه‎های انقلاب هوشمندانه عمل کنیم مطمئن باشیم حادثه‎هایی نظیر کربلا و نهم دی اتفاق نخواهد افتاد و اینگونه فتنه‎ها تکرار نخواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار