محمد محمدخانی، فعال فرهنگی استان گلستان:

هر کس که مخل امنیت ملی هر کشوری باشد، در همه کشور ها حتی کشور هایی که اداعای حقوق بشر دارند و بزرگترین کشور ها، مجازاتی کمتر از اعدام ندارد. همانطور هم که دیدیم کسانی که در کشور های غربی مخل امنیت ملی آن ها بودند، اعدام شده اند.

مجازات تهدید امنیت ملی در همه دنیا اعدام است

محمد محمدخانی، فعال فرهنگی استان گلستان، در گفت و گوی اختصاصی با گلستان 24، با اعتقاد به این موضوع که مجازات واقعی سران فتنه اعدام است گفت: هر کس که مخل امنیت ملی هر کشوری باشد، در همه کشور ها حتی کشور هایی که اداعای حقوق بشر دارند و بزرگترین کشور ها، مجازاتی کمتر از اعدام ندارد. همانطور هم که دیدیم کسانی که در کشور های غربی مخل امنیت ملی آن ها بودند، اعدام شده اند. ولی با درایت و سعه صدر مقام معظم رهبری، این اتفاق نیافتاد و مردم هم به صحنه آمدند. مهمترین مسئله این بود که مردم سران فتنه را شناختند. فضای حاکم بر فتنه یک فضای غبار آلود است، پیدا کردن راه حقیقت بسیار مشکل است و به میزان بصیرت افراد بر می گردد.

jhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

محمد خانی ، درایت رهبری، حضور مردم در صحنه و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه را علت به وجود آمدن حماسه بزرگ 9 دی دانست و افزود: امام خمینی( ره) فرمودند تا زمانی که مردم پشت ولایت فقیه باشند، و از سخنان وی پیروی کنند، هیچ آسیبی به کشور نمی رسد.

ارسال نظر

آخرین اخبار