مردم ایران اسلامی این بار هم همچون گذشته باید به خوبی الگوهای ملی و مردم سالاری دینی را ارائه دهند. با شرکت در این انتخابات میتوانیم، دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهیم و دموکراسی دروغین غرب را به چالش بکشیم.

انتخابات ایران، دموکراسی دروغین غرب را به چالش می کشد

رضا نظری، فعال فرهنگی شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره شاخص های یک انتخاب مناسب در 7 اسفند ماه عنوان کرد: مهمترین شاخص برای انتخاب افرادی که قرار است در آینده از حق یک شهرستان و افراد یک جامعه دفاع کنند، پاکدستی، صداقت، عمل صالح و مهمتر از همه پیروی از ولایت فقیه است. این که این افراد در مواضع ولایت فقیه و در چهار چوب موازین الهی قدم بردارند.

 

رضا نظری انتخابات

 

وی این انتخابات را نشانه دموکراسی اسلامی دانست و افزود: مردم ایران اسلامی این بار هم همچون گذشته باید به خوبی الگوهای ملی و مردم سالاری دینی را ارائه دهند. با شرکت در این انتخابات میتوانیم، دین مبین اسلام را به جهانیان نشان دهیم و  دموکراسی دروغین غرب را به چالش بکشیم.

نظری با تاکید بر این که دشمن هیچ گاه بیکار نمی نشیند، ادامه داد: یکی از ترفند هایی که دشمنان سال هاست به کار می گیرند، انصراف مردم برای شرکت در انتخابات و حضور نیافتن آنان پای صندوق های رای است. ما امسال حدود 55 میلیون نفر واجد شرایط برای رای دادن داریم و هر یک از این آرا یک تیر خلاص به چشمان یاوه گویان و دشمنان این نظام خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار