موج دوم انتخابات در غرب گلستان

شهرام شمالی چهره شناخته شده غرب گلستان و معاون فعلی شهردار کردکوی با صدور بیانیه ای، حمایت قاطع خود را از حبیب الله مازندرانی اعلام کرد.

شهرام شمالی به حبیب الله مازندرانی پیوست+تصاویر

 به گزارش گلستان24 به نقل از صیدنیوز شهرام شمالی چهره شناخته شده غرب گلستان و معاون فعلی شهردار کردکوی با صدور بیانیه ای، حمایت قاطع خود را از حبیب الله مازندرانی اعلام کرد.

متن پیام وی بدین شرح است :
بسمه تعالی
مردم شریف و ولایتمدار غرب گلستان
با سلام
اکنون که نارسائی های بارزی در حوزه توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه غرب گلستان پدیدار شده و در طی سالهای اخیر با وجود تلاش های فراوان نمایندگان ادوار پیشین و مدیران زحمتکش، همچنان بر پیکره ی کردکوی، بندرترکمن، بندرگز وگمیشان خودنمایی می‌کند، بر آن شدم تا با امتثال از عقل سلیم و تحلیل واقعیات موجود و تمکین به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح، حمایت بیدریغ خود را از برادر عزیزم حاج حبیب الله مازندرانی، کاندیدای صادق و مردمی که سبقه ی سال ها مدیریت در سطوح بالای ملی در استان های مختلف را در کارنامه دارد اعلام نموده و از مردم شریف و آگاه غرب گلستان درخواست نمایم با پرهیز از قوم نگری و ارجحیت منافع ملی و منطقه‌ای بر منافع گروهی و جناحی، در تسهیل توسعه غرب گلستان سهیم باشند.
امید که همراهی و موقعیت شناسی مردم و بهره مندی بهینه از ظرفیت‌های مادی و معنوی غرب گلستان، زمینه ساز تشدید و تسریع خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به این نقطه از نگارستان ایران شود. ان شا الله
سلامتی مقام عظمای ولایت و سربلندی مردم شریف ایران اسلامی را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) از درگاه احدیت مسئلت دارم.
برادر شما _ شهرام شمالی

شهرام شمالی و مازندرانی

photo_2016-02-14_13-40-30

 

ارسال نظر

آخرین اخبار