تداوم انصراف ها در اردوگاه اصولگرایان گلستان؛

«رسول مظفری» کاندیدای نمایندگی مجلس دهم شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول، طی بیانیه ای ضمن انصراف از کاندیداتوری در این دوره از انتخابات، حمایت خود را از «رحمت اله نوروزی» به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه اصولگرایان اعلام کرد.

رسول مظفری به نفع «رحمت اله نوروزی» در علی آباد کتول انصراف داد+تصاویر

 به گزارش گلستان24، مظفری در این بیانیه که در اولین شب از آغاز مهلت 7 روزه تبلیغات رسمی کاندیدا منتشر کرده، آورده است:

«در آستانه چهل سالگی انقلاب، ضرورت تحول نسلی در عرصه سیاسی غیرقابل انکار است. رویکردهای محافظه کارانه و غیر انقلابی مسیر پیشرفت کشور را با دشواری مواجه کرده است.

در چنین شرایطی ماندگاری و پویایی انقلاب را رویش های انقلابی تامین می کنند و در حالیکه اشرافیت سیاسی عرصه ی قدسی سیاست در کشور را تهدید می کند، این تنها رهبر حکیم انقلاب است که در مقام وکیل مدافع جوانان حزب الهی حافظ حیات آرمان هاست.

اینجانب با هدف طرح صریح مباحث گفتمانی و با دعوت و حمایت جوانان انقلابی علی آباد کتول به طور مستقل در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم گذاشتم تا فارغ از قبیله گرایی ها و سهم خواهی های رایج تکلیف خود را در قبال استنصار و دعوت رهبری ادا کرده باشم. هر چند که توقع مواجهه ی دور اندیشانه تری را از چهره های باسابقه ی اصولگرایان داشتم و این محقق نشد.

اکنون با لحاظ شرایط به وجود آمده و برای پرهیز از سوء استفاده بدخواهان و تقویت جبهه انقلابی، انصراف خود را از رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم.

پیروزی در انتخابات همه ی هدف من نبود و انصراف نیز از دستاوردهای گفتمانی نمی کاهد.

این حقیر شور و حرارت و اخلاص هواداران انقلابی را ارج می نهم و به خاطر همه ی حمایت ها و الطاف، خاضعانه تشکر می کنم.

ان شاء الله با کمک همراهان و همرزمان به اهداف و افق های تاثیر گذار تری خواهیم اندیشید.

اکنون مهمترین خطر پیش روی ما جریان غربگرا، انقلابیان تقلبی و وابستگان به کانون های قدرت و ثروت هستند که به دنبال حذف و زنده به گور کردن جریان اصیل انقلابی اند؛ لذا در ادامه ی رقابت های انتخاباتی به همراه دوستان و هواداران انقلابی براى دفع این خطر و تقویت نماینده منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان شهرستان مقدس علی آباد کتول، «آقای رحمت الله نوروزی» که ایشان از شخصیت های مثبت و سالم این شهرستان هستند، تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

این اقدام به منظور پایان کار ما نیست و در آینده ای بسیار نزدیک و با قدرت بیشتر و حمایت دوستان انقلابی وارد صحنه خواهیم شد. ان شاالله.

وعده ما 7 اسفند و حضور پر شور در انتخابات.»

mozafarnorozi1.jpg - 104.20 کیلو بایت

انتهای پیام/

منبع: زرین نامه

ارسال نظر

  • ستاد دکتر رسول مظفری
    0

    با سلام و خسته نباشید. این شایعه هست و واقعیت نداره من همین الان تو ستادشون هستم و دکتر همچنان حضور دارند و به نفع هیچ نماینده ای کنار نکشیدن. لطفا قبل از انتشار خبری از صحیح بودن آن مطمئن باشید. ضمنا این عکس هم برای چند سال پیش هست

آخرین اخبار