در فاصله چهار شب مانده به انتخابات مجلس دهم با کمی قدم زدن در شهر گرگان شاهد حواشی بسیاری بودیم .

حاشیه های انتخاباتی در شهر گرگان چند شب مانده به انتخابات مجلس دهم

 به گزارش گلستان24، این حواشی به قرار زیر است :

** اکثر ستادهای انتخاباتی در خیابان شالیکوبی مستقر شده اند و برخی از کاندیداها که بیشتر آنها اصولگرا هستند(امامی ، پایین محلی ، قاسمی ، طاهری ، حاجی محمدی ، نعیمی) میدان شهرداری گرگان شلوغ ترین جای شهر را پاتوق خود قرار داده اند .

** بجز چند ستاد بقیه ستادها همچنان کم رونق است ، انگار سرمای هوا بر آنها نیز تاثیر گذاشته است .

** ستاد انتخاباتی امیر تاجیک نژاد که خود را کاندیدای نسل جوان معرفی کرده در جنب پاساژ آریا امشب کار ارزنده ای کرد . این ستاد به مناسبت ایام فاطمیه به پخش نوحه و روضه بانو فاطمه زهرا (س) مبادرت کرد.

** با توجه به اینکه آرای انتخاباتی معمولا در پایین شهر وجود دارد اما مشخص نیست چرا کاندیداها ستادهایشان را در مسیر شالیکوبی زده اند و از میدان شهرداری به پایین ستادی نداریم .

** سید هادی حسینی با ورود به ستاد بانوان در خیابان شالیکوبی جنب پاساژ صدرا مورد استقبال جمعیت زیادی از زنان قرار گرفت و با صلوات برای پیروزی وی دعا کردند .

** ستادهای نبی هزارجریبی و محمد احمری هم شلوغ بوده است . هواداران این دو کاندیدا از روستاهای غرب گرگان و از داخل شهر در این ستادها حضور یافته اند .

** قرار است صبح فردا مناظره بین سید هادی حسینی و دکتر تربتی نژاد در دانشگاه گلستان ساعت 9 صبح برگزار شود.

** همچنین ساعت 10 صبح نیز دانشگاه علوم پزشکی گلستان میزبان کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب برای مناظره خواهد بود .

** ستاد دکتر نورمحمد تربتی نژاد نامزد اصلاح طلبان در خیابان شالیکوبی جنب عدالت 22 برپا شده و به دو نیمه آقایان و خانم ها تقسیم شده است . افرادی چون اکبر پریچهر در میان هواداران دکتر تربتی دیده شده است .

** عاطفه حاج محمدی دختر قاسم حاج محمدی هم ستادهای پرطمطراقی دارد . وی سعی دارد با استعانت از یاد و خاطره پدر آرای خود را جمع کند .

** هیچ کاندیدایی امشب در ستاد خودش نبود و کاندیداها سعی کردند همچنان به تبلیغات در روستاها و اماکن خاص بپردازند شاید یکی از دلایل رونق کم ستادها عدم حضور کاندیداها در آن می باشد .

** با شروع رقابت تبلیغاتی کاندیداهای مجلس ، به نوعی تبلیغات مجلس خبرگان تحت الشعاع قرار داده و در شهر گرگان شاهد رونق کم تبلیغات خبرگان هستیم .

** اگر چه عنوان شده عبدالغفار رادمهر گزینه دوم اصلاح طلبان گرگان و آق قلا می باشد اما هر چه در شهر گشتیم حتی یک ستاد و یا یک عکس از ایشان ندیدیم .

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار