محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران:

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: : هاشمی بطور علنی از رسانه های معاند برائت بجویدو نسبت به مواضع آن ها معترض بشود و یا حداقل یک برخورد لفظی با آنها داشته باشد؛ چراکه سکوت به معنی تایید حمایت از سوی رسانه های معاند است.

حرف های هاشمی با انقلاب همخوانی ندارد / با خوشبینی کورکورانه به غرب و امریکا منتظر حل مشکلات کشور هستند

 به گزارش گلستان24، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت شبکه های معاند از هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان رهبری و لیست اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی و در مقابل مخالفت با لیست اصولگرایان در گفتگو با افکارخبر اظهار داشت:با این روشی که آقای هاشمی درپیش گرفته است، مسلما رسانه های معاند و استکباری هم از این روش که بر خلاف تفکر انقلابی و اختلاف زا است حمایت می کنند تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورده و بین مردم اختلاف بوجود بیاورند، لذا از کسانی مانند آقای هاشمی که حرف هایشان خیلی با انقلاب همخوانی نداردو این چنین مواضع را اتخاذ می کنند،حمایت می کنند و لازم است که هاشمی بطور علنی از رسانه های معاند برائت بجویدو نسبت به مواضع آن ها معترض بشود و یا حداقل یک برخورد لفظی با آنها داشته باشد؛ چراکه سکوت به معنی تایید حمایت از سوی رسانه های معاند است.

 

کاندیدای عضو ائتلاف برزرگ اصولگرایان در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی رفسنجانی که ادعا می کند ستون انقلاب است باید نشان بدهد که از سوی رسانه های معاند انگلیسی حمایت نمی شود تا به مردم حقیقت خود را اثبات کنند.

 

این نماینده مجلس نهم دلیل اینکه چرا با وجود تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی، در لیست اصلاح طلبان یک عضو اقتصاددان حضور ندارد، اظهار داشت:این افراد توجهی به اقتصاد ندارند اگر توجه داشتند باید در حدود این دو سال قدم های مثبتی بر می داشتند که عملا چنین نکرده اند و با حرف هایشان مردم را فریب داده اند و فقط سیاسی کاری کرده اند و به همین دلیل است که در لیست آنها حتی یک عضو اقتصاددان هم نیست.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان فقط شعار می دهند چون شعار دادن خیلی راحت تر از عمل کردن است و در واقعیت اصلا پای بند به شعارهای خود نیستند و بنده اصلا خوشبین به تحقق شعارهای آنها نیستم.

کوثری همچنین در خصوص فرق بارز انتخابات پیش روی مجلس با دوره های گذشته اظهار داشت: انتخابات این دوره مجلس با انتخابات خبرگان همزمان شد که در دوره های قبل این گونه نبود. همچنین برخی افراد مشکل دار که چشم دیدن پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند، با توجه و خوشبینی کورکورانه به غرب، خیال می کنند که مشکلات کشور توسط غرب و آمریکا به سرعت حل می شود.

 

وی در ادامه اضافه کرد: این افراد غرب زده با این تفکر، با ثبت نام گسترده به میدان رقابت انتخابات مجلس آمدند. البته بسیاری از آنها می دانستند که به علت تخلفاتشان، تائید صلاحیت نمی شوند. ولی  با هدف فشار و زیر سوال بردن شورای نگهبان به صورت فله ای ثبت نام کردند. البته آنها با  جوسازی، فشار و هجمه علیه شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت ها، امید داشتند تا تصمیم خود را به مردم القا  کنند و در نهایت تغییری در رفتار، سبک و روش نظام جمهوری اسلامی بوجود آورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: غرب در پسابرجام تلاش دارد تا  نمایندگان این دوره مجلس ایران از بین افراد همسو با تفکرات غرب و آمریکا انتخاب شود. البته شورای نگهبان با دقت فراوان به تمام پرونده های ثبت نام کنندگان رسیدگی کرده و ان شاء الله آن چیزی که به نفع نظام جمهوری اسلامی است، در انتخابات رقم خواهد خورد.

کاندیدای عضو ائتلاف برزرگ اصولگرایان در خاتمه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران، نشان داده است که همواره با هوشیاری و بصیرت در همه عرصه های انقلاب وارد میدان شده و اجازه نفوذ به دشمنان را نمی دهد. به همین جهت این بار هم با انتخاب هوشمندانه نماینده اصلح، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهد زد و آنگونه که امام و شهدا خواسته اند، عمل خواهد کرد.

منبع: افکارخبر

ارسال نظر

آخرین اخبار