حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با شناختی که از مردم داریم به طور قطع مجلس دهم، مجلسی‎ ولایی‎تر، قوی‎تر از مجالس قبلی و فعلی خواهد بود.

مجلس دهم مجلسی ولایی و قوی خواهد بود / فعالیت شبکه‎های بیگانه در پروژه نفوذ واضح است

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری شامگاه چهارشنبه در جمع مردم گرگان در مسجد آذربایجانی‎های مقیم این شهرستان اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک موضوع بسیار مهم است اما از آن مهمتر انتخاب فرد اصلح است.

وی ادامه داد: همه ما باید به فرامین مقام معظم رهبری توجه کنیم، ایشان در چندین سخنرانی به موضوع نفوذ اشاره داشتند که ما باید هوشیار باشیم زیرا به طور قطع این یک موضوع جدی است که رهبری نیز بر آن چندین بار تاکید کرده‎اند.

سید علی طاهری عملکرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: راه پیشرفت ایران اسلامی تکیه بر اهل بیت‎(ع) است، زندگی با سیره اهل بیت راه پیروزی در بحران‎ها و عبور از پیچ‎های تند تاریخی است.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در داخل کشور به دنبال این موضوع هستند که بگویند با اتکا به غرب و الگو گیری از اقتصاد غربی می‎توان کشور را از بحران‎ اقتصادی نجات داد.

وی اضافه کرد: در زمان قبل از پیروزی انقلاب که شاه نوکر خارجی‎ها شده بود چه بر سر کشور آمد؟ چون غربی بود آیا ما پیشرفته بودیم؟

مسئولان به جوانان اعتماد کنند/ اقتصاد مقاومتی رمز برون‎رفت مشکلات اقتصادی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان کشور ما باید به جوانان اعتماد کنند و از دستاوردهای آنان بهترین استفاده را داشته باشند.

طاهری گفت: در زمان تحریم بود که جوانان کشور ما با توکل به خداوند و با استفاده از دانش و فناوری داخلی توانستند موشک بسازند، ماهواره به فضا پرتاب کنند و صنعت دفاعی و هسته‎ای کشور را به رخ جهانیان بکشانند.

وی با انتقاد از واردات برخی خودروهای لوکس خارجی به داخل کشور، افزود: جوانان ما در بدترین شرایط تحریم توانستند با توان و دانش خود کارهای بزرگی انجام دهند و آیا با بها دادن به همین جوان، نمی‎توان در داخل کشور خودروهای داخلی و باکیفیت تولید کرد؟

طاهری اظهار کرد: راه برون‎رفت از مشکلات اقتصادی، تقویت اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی بر تقویت تولید داخلی خلاصه می‎شود.

وی بیان کرد: استعدادهای فراوانی در کشور وجود دارد اما باید به آن توجه بیشتری شود و باید این را مد نظر داشته باشیم که کشورهای غربی هیچگاه برای ما دلسوزی نخواهند کرد و از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از لغو تحریم‎ها، کارخانه تولید نوشابه آمریکایی اقدام به فراهم کردن شرایط تولید در داخل ایران کرد و به طور واضح می‎توان بر نیت این کارخانه پی برد که می‎خواهد با تولید محصول خود در ایران، کارخانه‎های داخلی را تعطیل کرده و باز هم جوانان دیگری بیکار شوند.

طاهری در بخش دیگری با انتقاد بر واردات میوه‎های خارجی به داخل کشور، تاکید کرد: به واقع در کشور ما میوه‎های باکیفیت وجود ندارد که باید میوه از خارج کشور وارد شود؟

وی افزود: با وضعیت موجود متاسفانه برخی باغداران اعلام می‎کنند حتی برای آنها صرف ندارد میوه‎ها را بچینند زیرا هزینه آن بسیار بالاست و ضرر خواهند کرد و ترجیح می‎دهند میوه بالای درخت بپوسد.

فعالیت شبکه‎های بیگانه در پروژه نفوذ واضح است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت هوشیاری مردم بر گفته‎های رسانه‎های بیگانه تأکید کرد: دشمن به دنبال القای این است که آیا مجلس دولتی بهتر است یا مجلس غیردولتی.

طاهری تصریح کرد: مردم باید در این عرصه هوشیارانه عمل کنند زیرا مجلسی خوب است که برای مردم و به خاطر مردم کار کند و مجلسی که دلسوز مردم باشد می‎تواند با وضع قوانین مناسب و نظارت بر عملکرد دولت، قطار توسعه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

وی متذکر شد: اگر نماینده‎ای که وارد مجلس شورای اسلامی می‎شود خداترس باشد به‌طور قطع برای مردم و رضایت خداوند گام بر می‎دارد و نگاهی به جناح‎بندی‎های سیاسی و رویکرد سیاسی دولت نخواهد داشت و وظیفه قانونی خود را به نحو احسن اجرایی می‎‎کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت شبکه‎های تلویزیونی بیگانه بر حمایت از برخی جریان‎های سیاسی داخلی و القای برخی مطالب، گفت: این نشان‎دهنده آشکار شدن پروژه نفوذی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید داشته و دارند.

طاهری تأکید کرد: به‌طور قطع باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که این دشمن‎های قسم‌خورده به نتیجه دلخواه خود نرسند.

وی افزود: مردم ما بصیرند و کاری خواهند کرد که آنها از این دخالت و انتخاب خودشان بیشتر از گذشته پشیمان شوند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرچه که مجلس شورای اسلامی توانمندتر باشد، برای حل مشکلات مردم می‎تواند اقدامات مؤثرتری را به‌کار گیرد، بنابراین مجلس قوی می‎تواند در پیشرفت کشور مؤثر باشد و اگر مجلس شورای اسلامی ضعیف باشد، چهار سال حسرت ضعف آن مجلس را خواهیم خورد.

طاهری خاطرنشان کرد: با شناختی که از مردم داریم به‌طور قطع مجلس دهم، مجلسی‎ ولایی‎تر، قوی‎تر از مجالس قبلی و فعلی خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظر

  • گلستان بلاگ
    0

    سلام .
    باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان در گلستان بلاگ.
    http://golestanblog.ir/%D8%AD%D8%AC%D8%AA%e2%80%8e%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%AC%D9%84/
    موید باشید
    یاعلی. التماس دعا

آخرین اخبار