محمود یزدی، در مصاحبه با گلستان24:

دکتر سید علی طاهری خادم صدیق انقلاب و رهبری، فردی کارآمد، دلسوز و شجاع از جبهه اصولگرایی است که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

سید علی طاهری خادم صدیق انقلاب و رهبری است

حاج محمود یزدی، کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان وآق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، دکتر سید علی طاهری را کانون وحدت اصولگرایان استان گلستان دانست و عنوان کرد:  دکتر سید علی طاهری خادم صدیق انقلاب و رهبری، فردی کارآمد، دلسوز و شجاع از جبهه اصولگرایی است که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند. لذا تمام نامزدهای اصولگرای دوره اول گرگان و آق قلا با بیش از 180 هزار رأی حمایت قاطعانه خود را از آقای طاهری اعلام داشتند.

 

محمود یزدی طاهری

 

وی درباره عملکرد حجت الاسلام طاهری در مجلس نهم گفت: عملکرد دکتر طاهری در مجلس نهم شورای اسلامی در حوزه کشاورزی، کار و اشتغال،  تربیت بدنی و سلامت، بهداشت و درمان، طرح هادی روستایی، راه، عمرانی، آب، برق، گاز، دانشگاه، آموزش و پرورش، شهرداری و راه آهن واقعا قابل دفاع است.

یزدی تاکید کرد: مردم عزیز و خونگرم گرگان و آق قلا با مطالعه گزارش عملکرد آقای طاهری متوجه خواهند شد، قانونگذاری و نظاره جزو وظیفه اصلی،  قانونی، عرفی،  شرعی و اخلاقی نماینده است ولی ایشان با پیگیری های محسوس در حوزه های مختلف ذکر شده  کارنامه قابل قبولی دارند.

کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: انشاالله ایشان باحمایت و اعتماد مردم گرگان و آق قلا با رای حداکثری به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار