ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان با خنثی کردن حمله عناصر تروریست جبهه النصره به منطقه فلیطا در مرز لبنان و سوریه، آرامش را به این منطقه برگرداندند و شایعات برخی رسانه ها درباره تسلط جبهه النصره بر پایگاه های حزب الله در این منطقه را تکذیب کردند.

حمله نافرجام النصره به مرز لبنان و سوریه

به گزارش گلستان 24، یک گروه از تروریست های جبهه النصره، سعی کردند به پایگاه معروف به "المسروب" در شمال غربی فلیطا در القلمون حمله کنند که با نیروهای ارتش سوریه و حزب الله لبنان از یک سو، و دیگر گروه های مسلح از سوی دیگر مواجه شدند و ده ها تن از آنان به هلاکت رسیدند.

در این میان، سرتیپ عباس ابراهیم" مدیر کل پلیس لبنان نیز اعلام کرد: سازمان داعش، در تلاش برای تسلط بر منطقه القلمون در مرز سوریه و لبنان است.

وی ضمن اشاره به این که شمار زیادی در این منطقه، با گروه تروریستی داعش بیعت کرده اند، تاکید کرد که نیروهای نظامی و امنیتی لبنان، برای مقابله با حمله احتمالی داعش، کاملا آماده است.

سرتیپ ابراهیم شمار تروریست های داعش در القلمون را هزار نفر اعلام و خاطر نشان کرد که این تعداد در حال افزایش است، اما با این حال، نخواهیم گذاشت، اوضاع این منطقه تغییری کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار