عزل فرماندار اعتدالگرای گرگان

بعد از برکناری یحیی خاکی فرماندار گرگان اعلام شد که سید عباس حسینی مدیر کل سابق شیلات گلستان به سمت فرمانداری گرگان انتخاب شد .

سید عباس حسینی فرماندار گرگان شد  + زندگینامه و سوابق

شنیده ها حاکیست :جلسه تودیع و معارفه فرماندار گرگان فردا ( یکشنبه) در محل فرمانداری برگزار میشود سیدعباس حسینی جایگزین خاکی خواهد شد

به گزارش گلستان24، سید عباس حسینی فرماندار گرگان شد و فردا ساعت 9 صبح مراسم معارفه وی در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار می شود .

وی در سوابق خود مدیر کلی شیلات گلستان و عضو هیئت علمی دانشگاه را دارد و جزو اصلاح طلبان معتدل و دانشگاهی به شمار می رود و از این جهت از دوستان نزدیک دکتر تربتی نژاد نامزد دور دوم انتخابات مجلس دهم گرگان به حساب می آید .

فرماندار گرگان

زندگینامه و سوابق :

سید عباس حسینی ، متولد 1339 روستای معصوم آباد ، رشد یافته و بزرگ شده در یک خانواده ی کشاورز و مذهبی است . وی تحصیلات ابتدایی را در روستای معصوم آباد ، راهنمایی را در سرخنکلاته و دبیرستان را در گرگان در رشته ی تجربی در سال 1357  به پایان رساند .

در مهر ماه سال 1357 وارد دانشکده کشاورزی ساری شد اما به دلیل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تعطیلی دانشگاه مدتی از دوران تحصیل وی به تعویق افتاد و در دوره ی کارشناسی هم به دلیل انقلاب فرهنگی دانشگاه ها به تعطیلی گرائیدند که در آن زمان وی بر حسب وظیفه به جبهه رفت.

در سال 68 بورسیه اعزام به خارج را گرفت و با بررسی به عمل آورده کشور مجارستان را مناسبترین گزینه در زمینه ی آبزیان و شیلات دید و رهسپار این کشور شد و در سال 1371 به کارشناسی ارشد و سه سال بعد موفق به دریافت دکترای هیدروبیولوژی شد.

بعد از بازگشت به عنوان شغل ، در مرکز تحقیقات شیلاتی مازندران مشغول به کار شد و در سال 78 ، پیشنهاد مدیریت یکی از ادارات کل استان مازندران به وی داده شد اما وی ترجیح داد مدیر کل شیلات استان گلستان بشود.

 

از سال 84  نیز به عنوان عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به تدریس و تحقیق مشغول بود . وی بعد از روی کار آمدن دولت تدییر و امید یکی از گزینه های جدی مدیر کلی شیلات گلستان بود که این سمت به سید جواد قدس علوی رسید .

حال او جایگزین یحیی خاکی فرماندار گرگان می شود که چندین ماه است زمزمه های برکناری وی به گوش می رسد . قرار است فردا ساعت 9 صبح مراسم معارفه سید عباس حسینی برگزار شود .

 

خاکی فرماندار گرگان و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را می توان اعتدال ترین فرماندار یاد کرد بطوریکه وی در برخورد با  تمام جناح ها اعم از اصلاحطلبان و اصولگرایان و دیگر گروهها انصاف و مروت را رعایت میکرد .

واقع بینی، جامع نگری، تعادل گرایی و مشگل گشایی  و.. از ویژگیهای بارز این فرماندار اعتدالگرا ی واقعی این فرماندار گرگان بود.

 البته چنین افرادی دشمنان کمی هم ندارند , اصلاح طلبان تندرو که جز به منافع فردی و گروهی به چیز دیگری فکر نمی کنند از جمله دشمنان مسئولین اعتدالگرای واقعی هستند.

البته یکی از عوامل عقب ماندگی منطقه از بعد اقتصادی سیاست زدگی استان میباشد که متاسفانه تا امروز درمانی برای این بیماری خطرناک که طبقه محروم  منطقه بیشترین قربانی آن هستند یافنت نشد . و بخاطر همین است که در انتصابات این استان به هیچ عنوان شایسته سالاری معنا ندارد.

منبع : عدالتخواهان گلستان
 

ارسال نظر

  • منور
    0

    سلام بردوستان اصولگرای معتدل.ازاین که بعد ازچند دوره افراطی گری ،بیدارشدید،خداراشکر.ولی افسوس که دیرشده است،آقای خاکی نردبان افکار شما برای انجام تفکرات افراطی شما بود که به موقع شناسایی وتغییریافت وشما دوباره درخواب تاریخی فرو خواهید رفت ...

  • عباس
    0

    ولی من برعکس دوست بالایی مخالف تغییر بودم چونکه یک فردی که اصلاح طلب بود چرا تغییر کرده است وی را که خود استاندار اصلاح طلب گذاشته بود حالا چه شد که وی را تعویض نمودند . هر چند که وی اگر اصلاح طلب بود باز هم فرقی نکرده که بجای وی یک اصلاح طلب دیگر بیاید یا خیر ولی اگر اصولگرا بود خیلی سخت بود تعویض آن زیرا برای کشور خطرات بزرگی حادث شد تمام مدیران موفق و شایسته قبلی که اصولگرا بودند را برداشتند و تعدادی افراد کم سن و سال کم سواد و با سوابق منفی و فتنه گر و با داشتن سن های پایین و بدون سوابق جبهه و جنگ و کار و انقلابی و بوده اند که بر سر کار آمده اند نباید اینقدر از انسان های خام و بدون تجربه و بدون پیشینه سیاسی و انقلابی استفاده کنند چه اشکالی داشت که از همان افراد قبلی اصولگرا با سن و سال زیاد و با تجربه استفاده نمی کنند خدا کند جلوی پیشرفت کشور را اینها نگیرند چون من خیلی دلواپس هستم زیرا شنیده ام که اصلاً کاربرد ندارند و خیلی به کشور ضربه می زنند که باید نمایندگان اصولگرای ما مراقب این افراد و افکار انها باشند تا خدای ناکرده اینهمه توفیقات 8 سال گذشته را از دست ندهیم

آخرین اخبار