از عصر روز پنج شنبه شایعاتی در زمینه قطعی شدن کرسی فرمانداری شهرستان ترکمن برای حکیم فیروزی منتشر شده است .

آیا حکیم فیروزی به عنوان فرماندار بندرترکمن معارفه خواهد شد?+تکمیلی

 به گزارش گلستان24، این خبرها از روز جمعه  پس از اعلام برگزاری مراسم معارفه حکیم حاجی فیروزی در روز شنبه (فردا)بوسیله جبارایری عضو متنفذ شورای شهر بندر ترکمن وارد مرحله ای جدید شد .


جبار ایری در برخی از گروههای مجازی به صراحت از برگزاری مراسم معارفه فیروزی به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن در روز شنبه خبر داد.

حکیم فیروزی


در هفته های گذشته نیز شایعاتی در زمینه قطعی شدن فرمانداری حکیم فیروزی در بندر ترکمن منتشر شده بود اما بعد از چند روز این خبر تکذیب شد .نکته جالب این که در هفته قبل حکیم حاجی در تماس تلفنی که با ما داشت از سنگ اندازی برخی از خودی ها در مسیر این کار خبر داد .امیدواریم این سنگ اندازی ها تمام شده باشد.


متاسفانه در منطقه ما برخی از افراد بر این باور هستند که همه مسئولان باید افرادی باشند که از آنها حرف شنوی داشته باشند و در امور کلان آنها را مورد مشورت قرار دهند.این افراد که خود توانایی بر کرسی نشاندن گزینه های مد نظر خود را ندارند، در غالب موارد راه و مسیر تخریب گزینه های مطرح را در پیش می گیرند.


امیدواریم حکیم حاجی از این گردنه به سلامتی عبور کرده بر کرسی فرمانداری تکیه بزند.

تکمیلی: جبار حاجی ایری طی تماسی با ما اعلام کرد که متاسفانه از مطلبی که ایشان در برخی از گروهها در پاسخ به خبر اعلام شده بوسیله یکی از دوستان ارسال شده است برداشت نامناسبی صورت گرفته است .ایری خاطرنشان کرد که وی مطلب نقل شده از ایشان را در پاسخ به خبر انتصاب آقای فیروزی که در یکی از گروهها منتشر شده بود منتشر کرده و در این مطلب ضمن اعلام خوشحالی از این خبر از آقای وطنی خواسته است در زمینه انتخاب یک گزینه مناسب ترکمن بجای آقای فیروزی نگاه مناسبی داشته باشد.وی تاکید کرد که مطلب منتشر شده صرفا اعلام خوشحالی ایشان از احتمال وقوع این رویداد بوده است .

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار