برخی فرصت طلبان درصدد هستند تا از "فرصت" بدست امده به عنوان اهرمی برای بدست مقاصد خود استفاده کنند.

بذل و بخشش پست های مدیریتی در شرق استان گلستان!

به گزارش گلستان24، عرصه انتخابات بهترین فرصت برای برخی شخصیت ها برای بدست اوردن مقاصد شده است تا جایی که برخی به دنبال کانیداهایی هستند که بیشترین اقبال را برای رسیدن به کرسی مجلس دارند و برخی نیز با مطرح کردن خود در عرصه انتخابات، پس از گرفتن رای اعتماد شورای نگهبان با کنار کشیدن خود به نفع دیگری امتیازات لازم را از کاندیدای احتمالی ورود به مجلس می گیرند.

 شرق استان گلستان

اما در این بین افرادی نیز با تحت فشار قرار دادن کاندیداها (حمایت از کاندیدا) خواهان بدست اوردن پست های مدیریتی هستند غافل از اینکه طبق قانون، نمایندگان وظیفه قانونگذاری قانونی هستند که قرار است باعث رفع مشکلات مردم شود نه اینکه بازیچه امیال دیگران باشند.

در گذشته نیز شاهد نتایج منفی دخالت نمایندگان در کارهای مدیریتی (در سطح استانی و شهرستانی) بودیم و در سطوح پایین باعث اختلال در کار فرمانداران شد و این موضوع در دراز مدت می تواند باعث چالش هایی در سطح شهرستان ها شود.

با دو مرحله ای شدن انتخابات در شرق استان گلستان شاهد افزایش شایعات مبنی بر اینکه فلان شخصیت قرار است در پست ... و فلانی قرار است به عنوان ... روی کار بیاید، هستیم.

اما از جمله فواید این انتخابات این بود که برخی چهره ها ماهیت اصلی خود را نشان دادند و همین افراد که در قوم های خود به چهره ای منفور تبدیل شده اند، خود را بر کرسی فرمانداری، بخشداری و ادارات می بینند و روز به روز بر این شایعه دامن می زنند.

یقینا چنین افرادی که ماهیت دوگانه خود را در این انتخابات نشان دادند، افراد قابل اعتمادی برای کسب پست ها و سمت های حساس شهرستان ها نیستند و این امر می تواند باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری شود.

اما از سویی نیز، مطرح شدن این افراد به عنوان کرسی دارن برخی پست ها، باعث ریزش ارای کاندیداها می شود و مسلما کاندیداها پای سوز بی تدبیری اینگونه افراد خواهند شد و می طلبد دو کاندیدای شرق گلستان مواضع خود را در خصوص دخالت یا عدم دخالت خود در زمینه های مدیریتی اعلام کنند تا به این وسیله از ریزش ارای خود از سوی برخی قومیت ها جلوگیری کنند.

منبع: عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار