از عزت و احترام تا عدم حضور به نشانه اعتراض !

تصاویر زیر به خوبی نشان می دهد که تودیع معارفه فرماندار دولت احمدی نژاد در گرگان با عزت و احترام اما در دولت روحانی با عدم حضور فرماندار به نشانه اعتراض صورت می گیرد .

تفاوت تودیع و معارفه فرماندار گرگان در دولت احمدی نژاد و روحانی

به گزارش گلستان24، 8 /8/ 91 جعفر گرزین فرماندار مقتدر گرگان بعد از 33 سال خدمت صادقانه و دفاع از انقلاب و ولایت بازنشسته شد و حیدرعلی احمدی فرماندار سابق گنبد کاووس جانشین وی شد .

این مراسم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور پرشور مردم گرگان ، مدیران کل و خبرنگاران و سایر اقشار و گروهها برگزار شد . طی مراسم آن روز مردم به نشانه تقدیر از خادم شان جعفر گرزین دسته گل و هدایای زیادی را به وی اهدا کردند .

gorzin

آن مراسم یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین تودیع و معارفه های گرگان بود که جعفر گرزین از آن به عنوان یکی از بهترین روزهای زندگی خود نام برد .

بحث بر سر رفتن و آمدن فرماندار نبود بلکه عزت و احترامی بود که به فرماندار قبلی شد و شکل کار که به بهترین نحو برگزار شد .

اما 8 فروردین سال 94 شاهد یکی از ضعیف ترین تودیع و معارفه های تاریخ سرزمین تاریخی گرگان بودیم .

دکتر یحیی خاکی فرمانده گردان مسلم بن عقیل لشکر 25 کربلا و سردار جبهه های جنگ با 82 ماه جبهه ، کسی که بوی شهدایی چون حاج حسین بصیر و عسگری ها و مکتبی ها را می داد در یک بی تدبیری برکنار می شود .

ظرف هشت ساعت برای معارفه فرماندار جدید برنامه ریزی می شود . آن هم در فضای کوچک سالن اجتماعات فرمانداری گرگان با مهمانانی که اکثرا فعالین سیاسی اجتماعی اصلاح طلب شهر گرگان بودند که در میان آنها سخت می شد چند تا مدیر پیدا کرد.

hoseinii

مراسمی که در آن نه نمایندگان مجلس حضور داشتند و نه مسئولان لشکری و کشوری و قضایی و نشان می داد واقعا برنامه و تدبیری پشت این معارفه نبوده است .

از این موضوع که بگذریم واقعا احترام و جایگاه دکتر خاکی به عنوان یک رزمنده ای که سالها برای نظام زحمت کشید حفظ نشد ، نه روز معارفه بلکه از روزهای قبل از آن ، ایشان شاهد تلخ ترین توهین ها و افتراها از سوی افراطیون اصلاح طلب مرکز استان بود .

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار