«سیدعباس حسینی» به عنوان سرپرست فرماندار شهرستان گرگان معرفی شد.

آنچه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار گرگان گذشت

به گزارش گلستان24،  آئین تودیع و معارفه فرماندار مرکز استان گلستان پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان دستگاه‎های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، این مراسم بدون حضور یحیی خاکی فرماندار سابق این شهرستان انجام گرفت.

توجه به آسیب‎های اجتماعی و معیشت مردم

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این آئین ضمن تبریک سال جدید از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند قدردانی کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود همواره برگ زرینی در تقویم انقلاب اسلامی ثبت کردند، حماسه دیگری نیز در مذاکرات هسته‎ای توسط سرداران عرصه دیپلماسی ثبت شد.

علی‎اصغر طهماسبی با اشاره به حوادث تلخ و شیرین سال گذشته و گرامیداشت یاد و خاطره جان‎باختگان منا افزود: در استان گلستان قریب به 50 نفر جان‎باخته منا داشتیم که از جمله فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن مرحومه مرجان نازقلیچی بودند که خاطرات این عزیزان از ذهن مردم استان گلستان پاک نخواهد شد.

وی بر لزوم توجه هرچه بیشتر به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصادمقاومتی اقدام و عمل» گفت: برخی مشکلات در سال‎های گذشته در حوزه آسیب‎های اجتماعی و معیشت مردم وجود داشت که باید از سوی دولت این مشکلات مرتفع شود و می‎طلبد که مدیران، روسای شهرستان‎ها بخشی از این مشکلات را احصاء کنند.

دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی نباید نادیده گرفته شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برتری بسیار مهمی نسبت به سایر ملت‎های دنیا دارد و آن حضور مردم در صحنه‎های مختلف دفاع از آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی است، مردم به عنوان پشتوانه قدرت نظام محسوب می‎شوند.

طهماسبی با اشاره به اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی نباید نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی رقم زده که نباید مورد غفلت واقع شود.

وی توسعه نیروی انسانی را افتخار مهمی در نظام اسلامی دانست و گفت: مردم از تحولاتی که در جامعه به وقوع می‎پیوندد بی‎اطلاع نیستند، 79 درصد مردم از طریق تلگرام و فضای مجازی انتخابات را رصد کرده و وارد این عرصه شدند.

77 درصد جامعه، کاربر فضای مجازی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه 77 درصد جامعه، کاربر فضای مجازی است، افزود: 53 میلیون کاربر مجازی در کشور ما وجود دارد که بسیاری این را ناامنی می‎دانند ولی دولتمردان تدبیر و امید آن را عین امنیت می‎دانند، کسی نمی‎تواند مردم را به بیراهه ببرد، اگر کسی تغییرات را مدیریت نکند فردا باید بحران را مدیریت کند.

طهماسبی تاکید کرد: باید همه به پیاده‎سازی سیاست‎های دولتمردان کمک کنیم، کمک به اتاق فکر، توجه به جامعه دانشگاهی و سرمایه‎های اجتماعی سرلوحه باشد، اعتمادسازی در جامعه ایجاد کنیم و جلب مشارکت‎های مردمی را داشته باشیم چراکه اینها اعتماد بین‎المللی را به همراه خواهد داشت، دستاوردهای نظام را نباید کوچک بشماریم.

باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کرد به موضوع مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست‎جمهوری اشاره کرد و گفت: ذهنیت مردم را خراب نکنیم، در حوزه علم باید تلاش کنیم تا علم به ثروت تبدیل شود، فناوری تبدیل به ثروت نشده که باید در این زمینه ورود جدی شود.

طهماسبی در پایان از زحمات بیش از یک سال یحیی خاکی فرماندار سابق گرگان قدردانی کرد و گفت: تلاش ایشان در برگزاری انتخابات مرحله اول خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار