دانستن نام اقوام رئیس جمهور در بخش های مختلف دولت موضوع جذابی است که همواره در همه دولت ها مورد توجه رسانه ها قرار دارد.

خبری که بلافاصه پس از انتشار از خبرگزاری مهر حذف شد

به گزارش گلستان 24،  حسن روحانی صبح امروز در همایش اقتصاد ایران با اشاره به این که همه دستگاه‌ها باید فعالیت اقتصادی‌شان را به صورت شفاف بیان کنند. گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!» شاید همین جمله کافی باشد تا سری به «پسرعمه» ها و «پسرخاله» های رئیس جمهور در دولت بزنیم: 

همه پسرعمه‌های روحانی در دولت! +تصاویر

حسین فریدون 

فریدون برادر حسن روحانی است که در دولت مسئولیت دستیار ارشد رئیس جمهور را بر عهده داشته و همیشه جز همراهان رئیس جمهور محسوب می شود. البته پیش از این نیز در دوران ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد، «برادر» ها یکی از افراد مورد اعتماد دولت ها بوده اند. 

همه پسرعمه‌های روحانی در دولت! +تصاویر

عبدالحسین فریدون 

وی برادرزاده حسن روحانی است که مدیرکل وزرات علوم و آموزش عالی می باشد  و همچنین  سرپرست مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارتخانه است. عبدالحسین فریدون در دولت سید محمد خاتمی، ریاست دانشگاه سمنان را عهده‌دار بوده است. 

همه پسرعمه‌های روحانی در دولت! +تصاویر

 

طاهره قیومی 

قیومی مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری است که حسن روحانی دایی مادرش می شود. 

همه پسرعمه‌های روحانی در دولت! +تصاویر

اسماعیل سماوی 

سماوی خواهرزاده حسن روحانی سرپرست گروه مشاوران جوان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور است. انتصاب سماوی در بسیاری از رسانه های اصلاح طلب با انتقاد مواجه شد. 

دکتر علی‌اصغر پیوندی 

وی پسر عمه حسن روحانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. در سوابق «پسرعمه» روحانی مسئولیت هایی همچون ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان، معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و ریاست هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ نیز به چشم می خورد.

همه پسرعمه‌های روحانی در دولت! +تصاویر

 

تکمیلی: خبرگزاری مهر که منبع این خبر بود، دقایقی پس از انتشار، آن را از روی خروجی خود برداشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار