آیا فرماندار جدید میتواند بیطرف بماند؟

سوالی که این روزها ذهن مردم گرگان و آق قلا را مشغول خود ساخته ، اینست که آیا فرماندار جدید گرگان می تواند نسبت به نتیجه انتخابات دور دوم بی طرف بماند.

دیدارهای دوستانه در ایام انتخابات با فرماندار جدید گرگان تداعی کننده چیست؟

به گزارش گلستان24،عزل غیر منتظره و ناگهانی یحیی خاکی و انتصاب سید عباس حسینی به عنوان فرماندار گرگان آن هم درست در وسط دو مرحله از انتخابات مهم مجلس دهم که جنگ دو گروه سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب به اوج خود رسیده شبهات فراوانی را به جامعه تزریق کرد .

از این عجله و سرعت عمل استانداری گلستان در این جابجایی چیزی نفهمیدیم و هنوز مسئولان ارشد استانداری توضیحی در این خصوص نداده اند اما به اذعان کارشناسان و فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب این جابجایی ضرورتی نداشت و هزینه های آن خیلی بیشتر بود.

تغییر فرماندار خاکی در واقع به واقعیت پیوستن فرضیه ای بود که شدت حملات اصلاح طلبان و تغییر خاکی را مقدمه حذف کاندیدای اصولگرا و به نوعی مهندسی انتخابات تلقی می کردند ، اما استانداری گلستان در میان بهت همه کارشناسان این ریسک را کرد و انتقادات را به جان خرید و  تودیع و معارفه را انجام داد .

01

نشستن و خندیدن فرماندار و رئیس ستاد حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با کاندیدای اصلاح طلبان دور دوم !!!

02

حضور فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه گرگان و آق قلا در جمع حلقه اصلی اصلاح طلبان گرگان !!!

حال که این انتصاب انجام شد اما جا داشت تا فرمانداری که وارث این همه شبهه و ظن و گمان می باشد در رفتار خود جوری عمل کند که شبهه ها را از بین ببرد.

 اما این امر نه تنها انجام نشد بلکه دیدار با نورمحمد تربتی نژاد کاندیدای اصلاح طلبان در دور دوم مجلس دهم گرگان و اق قلا ، یار و دوست دیرینه فرماندار در دانشگاه منابع طبیعی و جمعی از اصلاح طلبان در اولین روز صدارتش ، کاری بود که بدبختانه رسانه ای هم شد .

حال با آن تصاویرپخش شده و این همه نزدیکی طرفین به هم در حالیکه آقای فرماندار باید بیطرف باشد و امانت دار رای مردم ، چطور می تواند اصل بیطرفی مسئولان اجرایی انتخابات در باور مردم جای بگیرد ؟ چطور اصولگرایان بپذیرند فرماندار گرگان نسبت به نتیجه انتخابات این حوزه بی تفاوت باشد در حالیکه اینچنین بی محابا به دیدن و گعده با دوستان نزدیک خود شتاب می کند .

با این اوصاف بنظر می رسد انتخابات دور دوم گرگان و آق قلا در فضایی شبهه ناک پیگیری شود و پیروزی و شکست هر یک از رقبا می تواند محلی از بحث و انتقاد را بوجود بیاورد .

03

فرماندار گرگان در کنار شوذب میرآییز رئیس ستاد روحانی در گلستان

04

05

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار