صاحب حجتی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24؛

این تصمیم این احتمال را که استاندار توسط حلقه های بیرونی و گروه های فشار رادیکال ملی- امتی گرگان و لایه های مشارکت استان، مدیریت می شود تقویت کرد

 تغییر فرماندار حوزه ای که انتخابات آن به دور دوم کشیده شده، بسیار بی خردانه و سوال برانگیز است

به گزارش گلستان24، یحیی خاکی، فرماندار گرگان که سابقه فرماندهی گردان های عملیاتی در دفاع مقدس را نیز در کارنامه دارد، از سمت خود عزل شد.

صاحب حجتی مدیر کل سابق امور استان های وزارت ورزش و جوانان ، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که "این تصمیم بی تدبیری استاندار را آشکار کرد و نشان داد استاندار گلستان توان لازم و قدرت درک شرایط زمانی را ندارد" عنوان کرد:  این تصمیم این احتمال را که ایشان توسط حلقه های بیرونی و گروه های فشار رادیکال ملی- امتی گرگان و لایه های مشارکت استان، مدیریت می شود تقویت کرد.

وی ادامه داد: استاندار که خود موظف است از شبه های انتخاباتی  جلوگیری کند، متاسفانه خود عامل ایجاد شبه شده است. من یک توصیه برادرانه من به آقای استاندار می کنم. "بهتر است جلوی این اقدام را بگیرند و مانع این بی تدبیری که گویا در این دولت عرف شده، بشوند".

 

صاحب حجتی یحیی خاکی

 

حجتی عنوان کرد: بنده آقای خاکی را نمی شناسم و حتی یک بار هم ایشان را ندیده ام و این مواضع دلیل بر حمایت یا تایید عملکرد ایشان نیست. بلکه تغییر فرماندار حوزه ای که انتخابات آن به دور دوم کشیده شده، بسیار بی خردانه و سوال برانگیز است.

مدیر کل سابق امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: استاندار بهتر است بجای سیاسی کاری صرف، توان خود را افزایش داده و به فکر اشتغال جوانان، صنعت نزدیک به نابودی استان، کشاورزان مظلوم منطقه و دیگر مسائل اصلی و کلان استان باشند، نه این که برای مثال، فلان نمیانده نباید به مجلس برود.

وی در ادامه، چندین سوال از استاندار گلستان پرسید: چه اتفاقی افتاده که استاندار گلستان بلافاصله پس از انتخابات دور اول مجلس در گرگان به تغییر و تحول در فرمانداری اصرار دارد؟ چه خواسته ای از آقای خاکی داشت که برآورده نشده است؟ آیا این تغییر نمی توانست پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در گرگان صورت پذیرد ؟ که تردیدی در بین مردم گرگان ایجاد نکند و اینگونه متصور نشود که جناب استاندار قصد دخالت و تغییر  در نتیجه انتخابات دور دوم مجلس را دارد؟ آیا جناب استاندار از سوی تندروهای اصلاح طلب و حزب منحله مشارکت استان و در رأس همه حاج اقا نورمفیدی برای این تغییر تحت فشار بوده است ؟ نتایج در شهرهای شیعه نشین در انتخابات خبرگان مگر مختص گرگان بود؟ بهتر نبود در عملکرد، مواضع و ... یک بازنگری جدی انجام دهند تا اتخاذ تدابیر چکشی و بلدوزری؟

 

 

 

ارسال نظر

  • عباس
    0

    احسن به آقای حجتیککه با درک و شرایط با فهم بالایی سریعاض استاندار را شناخت و متوجه شد که وی چه اشکالاتی دارد خواهشمندم باز هم افشا کنید همه مسائلی را که از وی می دانید چون ما معتقدیم که وی اصلاح طلب فتنه گر است زیرا هه اصلاح طلب ها فتنه گر هستند درست است که شانس اوردند و با اشتباه تعدادی از کاندیداهای ریاست جمهوری بازی را به اصلاح طلب ها باختیم ولی شک نکنید که چشمان شورای نگهبان باز است و هیئت نظارت اصلا نمی گذارد که اتفاقی بیافتد و خدای ناکرده تقلبی کنند زیرا ترابخدا این شائبه را نگذارید که خواست دشمن می باشد ( در انتخابات می خواهند کاری کنند بنفع کسی ) زیرا هرگز با چشمان با نفوذ هیئت نظارت و شورای نگهبان یک رای ملت جابجا نخواهد شد و شک نکنید با آاری بالای طاهری ( حداقل 2000000 رای ) به مجلس رای پیدا خواهد کرد و نگرانی برای اصلاح طلبها می باشد وما نگرانی نداریم

آخرین اخبار