سید احمد حسینی فعال فرهنگی شهرستان کردکوی :

امسال باید حرکت پر شتابی داشته باشیم که هم گام با پیشرفت های صنعتی، علمی و تسلیهاتی مان بتوانیم در دنیا بدرخشیم. به همین دلیل امسال با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است

امسال باید حرکت پر شتابی در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم

سید احمد حسینی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر "اقدام" و "عمل" بیان کرد: اقداماتی در رابطه با موضوع اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است، اما با توجه به موقعیت امسال ایران از لحاظ اقتصادی و سیاسی در جهان و رشد علمی چشمگیر کشور، این امکان فراهم شده است که بتوانیم خیلی جدی تر و عملی، توانایی های خود را در اقتصاد به عرصه ظهور بگذاریم.

وی تاکید کرد: امسال باید حرکت پر شتابی داشته باشیم که هم گام با  پیشرفت های صنعتی، علمی و تسلیهاتی مان بتوانیم در دنیا بدرخشیم. به همین دلیل امسال با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است تا همت دولت و مردم بر این قاعده قرار بگیرد که امسال هم بتوانیم خود را در یک اقدام عملی به مرحله خوبی از رشد و توسعه برسانیم.

 

احمد حسینی اقتصاد مقاومتی

 

حسینی درباره نقاط بارز سخنرانی رهبری در 1 فروردین در حرم مطهر رضوی(ع) گفت: تعبیر من این است که ایشان از مردم و حضورمیلیونی آنان در دو تا از بزرگترین حماسه های ملی، راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، رضایت داشتند و این نشان از در صحنه بودن و بیدار بودن مردم دارد. چراغ اعتقاد مردم هنوز به خط اولیه انقلاب روشن است.

فعال فرهنگی شهرستان کردکوی در ادامه افزود: دولت و ملت در کشور ما از یکدیگر جدا نیستند. باید همت بالایی داشته باشیم تا کاستی ها و کمبود ها را در شرایط فعلی کشورمان در دنیا برطرف کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار