توسط رئیس شورای راهبردی شرق گلستان؛

رئیس شورای راهبردی حوزه شرق گلستان(مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) حمایت اصلاح طلبان از شهرام غراوی را تکذیب کرد.

حمایت اصلاح طلبان از شهرام غراوی تکذیب شد/ کاندیدای شرق گلستان همچنان "مستقل" است+ متن بیانیه

به گزارش گلستان24،  با توجه به اینکه بارها در سایت ها و اخیرا در این سایت بر "مستقل" بودن گرایش سیاسی شهرام غراوی کاندیدای شرق گلستان تاکید شد، باز هم شاهد انتشار لیستی شامل نام این کاندیدا مبنی بر قرار گرفتن این فرد در لیست حمایت اصلاح طلبان بودیم که به خودی خود باعث ریزش آرای وی می شد.

انتشار این لیست واکنش های زیادی را دربر داشت به طوری که مهیمنی رئیس شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان نیز از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

mohimeni

پس از ان نیز شاهد واکنش شورای راهبردی اصلاح طلبلن در شرق گلستان بودیم که با ارسال بیانه ای به این سایت، حمایت اصلاح طلبان از کاندیدای مدنظر را تکذیب کرد و کماکان شهرام غراوی به عنوان کاندیدای "مستقل" شرق گلستان در کورس رقابت انتخاباتی باقی خواهد ماند.

متن بیانیه شورای راهبردی شرق گلستان به شرح ذیل است:

بیانیه ی شورای اصلاح طلبان حوزه انتخابیه شهرستانهای مینودشت،گالیکش،کلاله ومراوه تپه

باسلام واحترام ؛باعنایت به انتشار خبری که به استناد مصاحبه آقای علی صوفی از اعضای ستاد اصلاح طلبان شورای عالی سیاست گذاری با روزنامه ی شرق مورخ ۹۵/۱/۱۸باعنوان "فهرست امید اصلاح طلبان نهایی شد" منتشرو در آن مصاحبه از قول ایشان نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه ،آقای کوسه غراوی اعلام گردیده؛ به استحضار می رساندنظر به این که انتخاب ومعرفی نامزد مورد نظر در هر حوزه انتخابیه از وظایف و اختیارات شورای اصلاح طلبان همان حوزه بوده وشورای عالی سیاست گذاری بدون اعلام نظر کتبی شورای حوزه وتأیید شورای استان رأسا اقدام به معرفی نامزد نمی کند،از آنجایی که این شورا علی رغم پیگیری های گسترده وتشکیل جلسات متعدد که بعضا باحضور تعدادی از اعضای شورای استان بوده، تاکنون دراین زمینه اعلام نظر ننموده وگزینه مورد نظرخود را معرفی نکرده است لذا خبر مذکور را قویا تکذیب می نماید.

بدیهی است که نظر این شورا طی روز های آینده ازطریق کانال ووبسایت گام دوم که تنها مرجع رسمی اخبارشورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کشور است ، اعلام خواهدشد. درضمن این خبر از طرف شخص آقای صوفی و میز ملی و شورای اصلاح طلبان گلستان نیز تکذیب شده است.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار