شیطنت‌های سیاسی سیاست‌زدگی ایجاد کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: متاسفانه تمام شیطنت‌های ما شیطنت‌های سیاسی است و آنقدر سیاسی‌کاری کرده‌ایم که سیاست‌زده شده‌ایم.

 شعار اتاق فکر می‌دهیم اما در عمل اتاق فکری نداریم

 به گزارش گلستان24،علی‌اصغر طهماسبی صبح امروز در جلسه کمیته ساماندهی امور جوانان که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تقدیر از عملکرد معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان، اظهار کرد: 55 درصد مصوبات عملیاتی در حوزه جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان عملیاتی شده که این امر جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: مهمترین چالش پیش‌ روی ما، عدم آگاهی ما و عدم آمادگی برای برخی از چالش‌ها است و متاسفانه تصمیمات ما به لحظه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: عدم عملکرد مناسب ما در دهه 60 باعث شد تا در دهه 70 و 80 با چالش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی مبتلا به آن مواجه شویم و دشمن نیز از همین چالش‌ها و آسیب‌ها برای وارد کردن ضربه و رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

طهماسبی با بیان اینکه آینده‌پژوهی نسبت به جوانان نداریم، گفت: هر فردی در هر جایگاهی که دارای مسئولیت می‌شود باید از بهترین و بیشترین ظرفیت‌های ممکن برای خدمت به جوانان و افراد مختلف جامعه استفاده کند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران دستگاه‌ها در دوره‌های مختلف، افزود: من به عنوان یک مدیر و مسئول حق ندارم پس از پایان دوران مسئولیتی خودم تمامی اطلاعات و فعالیت‌های انجام شده در دوره مدیریتم را از بانک اطلاعاتی آن مجموعه به عنوان دسترنج و تلاش خودم خارج کنم زیرا این اطلاعات و دستاوردها برای خدمت‌رسانی به مردم است و باید برای آینده باقی بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه متاسفانه بانک اطلاعاتی مناسبی از فارغ‌اتحصیلان دانشگاهی در استان و اطلاعات مناسب برای رفع چالش‌های جوانان وجود ندارد، متذکر شد: باید دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از موازی‌کاری پرهیز کنند تا از بیت‌المال استفاده بهینه شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه متاسفانه شعار اتاق فکر را می‌دهیم اما در عمل هیچ اتاق فکری نداریم، گفت: همه ما باید در پایان روز عملکرد خودمان را ارزیابی کنیم و ببینیم به واقع توانسته‌ایم به مردم خدمت کنیم یا نه.

وی بیان کرد: ما باید از تمامی فرصت‌های موجود در جهان امروز استفاده کنیم؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم، امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موبایلی به یک آفت در خانواده‌ها تبدیل شده است.

طهماسبی افزود: اگر نتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم و از این ظرفیت به عنوان فرصت استفاده کنیم همه چیز را از دست داده‌ایم و در این راستا باید آسیب‌شناسی کنیم و نقطه‌های پنهان کار را بشناسیم.

وی تاکید کرد: در انتخابات هفتم اسفندماه، 80 درصد مردم از تلگرام استفاده کردند و 77 درصد مردم ایران کاربران فضای مجازی هستند و امروز دیگر نمی‌توان مسائل را در اتاق بسته نگه داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از دلایلی که خبرگزاری‌ها امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به دلیل آن است که مخاطبان خود را با استفاده از تکنولوژی روز جذب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به عنوان مدیر موفق عمل کنیم باید فعالیت‌های حاشیه‌ای را کنار بگذاریم و جسارت نقد خود را داشته باشیم.

طهماسبی اضافه کرد: متاسفانه تمام شیطنت‌های ما شیطنت‌های سیاسی است و آنقدر سیاسی‌کاری کرده‌ایم که سیاست‌زده شده‌ایم.

وی گفت: چرا باید اینگونه باشد که دولتی که سر کار می‌آید تمامی دستاوردها و فعالیت‌های دولت گذشته را کنار می‌گذارد و دوباره از نو شروع می‌کند.

طهماسبی ادامه داد: دولتی که در گذشته فعالیت کرده، از بیت‌المال هزینه کرده است و نباید به سادگی تمامی دستاوردهای خادمان مردم را کنار گذاشت.

وی با انتقاد از بیان برخی مطالب نسنجیده توسط افراد مختلف، تاکید کرد: متاسفانه در کشور هیچ سخنی قابل اندازه‌گیری نیست و برخی افراد متوجه نیستند که با بیان برخی مطالب چه ضررهایی به مردم و نظام وارد می‌کنند؛ همه ما باید بدانیم که برای تمامی صحبت‌های خود باید پاسخگو باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راهکارهای موفقیت در مدیریت، پروژه نانوشته اعتمادسازی است و ما باید تدبیر داشته باشیم و در خانواده، محل کار، بین جوانان و در جامعه اعتمادسازی کنیم.

طهماسبی تاکید کرد: اگر یک مدیر در نهاد مدیریتی خود نتواند اعتمادسازی کند نمی‌تواند در اهداف سازمانی‌اش موفق باشد و به طور قطع اگر در جامعه نیز اعتمادسازی وجود نداشته باشد آن جامعه موفق نخواهد شد.

وی در پایان ابراز کرد: جوانان را منحصر به هفته جوان نکنیم و بدانیم که جوانان امروز به مراتب بهتر از جوانان دهه 60 هستند و امروز جوانان ما با استفاده از تکنولوژی روز می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند، به جوانان میدان دهیم تا آنها عرصه افتخارآفرینی کشور را در دست بگیرند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار