یدالله وفایی:

ایشان در مجلس، دفاع مناسبی از مواضع اصولی نظام، حقوق مردم ، مخصوصا کشاورزان استان و تصمیم گیری های کلان کشور داشتند. همچنین جزو نمایندگان برجسته و شاخص مجلس شورای اسلامی بودند. با توجه به همه این موضوعات، من ایشان را یک نماینده بسیار موفق می دانم.

سید عی طاهری را یک نماینده بسیار موفق می دانم/ گروهی دست به تخریب ایشان میزنند

یدالله وفایی، رئیس سابق سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دکتر سید علی طاهری در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: در خصوص عملکرد ایشان در مجلس نهم، باید به نکاتی توجه کنیم. اول موضوع جابجایی دولت ها است و این که دوره نمایندگی ایشان در مجلس نهم، یک سال و دو ماه در دولت قبل و دو سال و هشت ماه در دولت فعلی بوده است. این جابجایی دولت ها وقفه ای را در کار ها ایجاد می کند. دوم این که  یکی از بحث های داغ اقتصادی که در جامعه مطرح می شد، بحث تحریم ها بود که یکی از موانع دستگاه های اجرایی و تصمیم گیری های نمایندگان بسیار موثر بود.

 وی خاطر نشان کرد: ایشان در مجلس، دفاع مناسبی از مواضع اصولی نظام، حقوق مردم ، مخصوصا کشاورزان استان و تصمیم گیری های کلان کشور داشتند. همچنین جزو نمایندگان برجسته و شاخص مجلس شورای اسلامی بودند. با توجه به همه این موضوعات، من ایشان را یک نماینده بسیار موفق می دانم.

 

یداله وفایی طاهری

 

وفایی ادامه داد: از نظر بنده ایشان یکی از سربازان مقام معظم رهبری و ولایت فقیه ، در مجلس و خارج از آن هستند. بیت مرحوم طاهری همیشه به دلیل داشتن مواضع اصولی و حمایت از ولایت، شهره خاص و عام هستند. این موضوع را دوستان و مخالفین ایشان تایید می نمایند. دکتر طاهری به موجب داشتن مواضع اصولی و اطاعت و حمایت از مقام معظم رهبری، یکی از نمایندگان پر تلاش در مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس سابق سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان، یکی از علل این که مردم از عملکرد دکتر طاهری به خوبی آگاهی ندارند را شایعات و تخریب های ناجوانمردانه ای دانست که علیه ایشان صورت گرفته است، وی افزود: دکتر طاهری هر شش ماه یکبار به رسانه استان می آمدند و گزارش عملکرد خود را مطرح می کردند. در ایام انتخابات در مرحله اول و حضور باقی مانده ایشان در مجلس، مرتبأ عملکرد ایشان به سمع و نظر مردم رسیده است. این موضوع فقط مختص موضوع انتخابات نبوده و قبل از آن در مجامع مختلف حضور پیدا می کردند و به ارائه گزارش کار می پرداختند.

یدالله وفایی عنوان کرد: یک عده جاهل و یک گروه مغرض، بی جهت به مسائل عمومی که باب میل یک عده نیست و با قصد تخریب دامن می زنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار