سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اگر استیضاح شهردار گرگان به سود مردم است باید دست امضاکنندگان را طلا گرفت.

اگر استیضاح شهردار گرگان به سود مردم است باید دست امضاکنندگان را طلا گرفت

به گزارش گلستان 24، ناصر گرزین شامگاه سه‌شنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران در خصوص مباحث بیان شده درباره احتمال طرح سئوال و حتی استیضاح شهردار گرگان از سوی نمایندگان شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: به نظر من مردم باید در این حوزه قضاوت کنند و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر گرگان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‎اند.
وی ادامه داد: اگر برخی نمایندگان می‎خواهند یک اقدام تاریخی در شورای اسلامی شهر گرگان ثبت شود بیایند و این کار را انجام دهند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری گرگان از سلامت، تلاش و کوشش بسیار خوبی برخوردار است و در حال حاضر یک شهردار و شهرداری نمونه داریم و اگر دوستان ما در شورا دنبال شهردار کاری و پرتلاش نیستند، بحثش جداست.
گرزین در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص حمایت‎های هدف‎دار برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان از بسکتبال گرگان و اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و عضو شورای اسلامی شهر گرگان، تأکید کرد: اگر کسی دین و وجدان دارد براساس دین و وجدانش رأی دهد.
وی اضافه کرد: اگر آقای کبیر به این نتیجه رسیده که صادقلو شهردار گرگان شایسته مسئولیت شهرداری گرگان نیست، حتماً به استیضاح شهردار گرگان رأی بدهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: شهردار فعلی گرگان در عمل نشان داده که کار یعنی چه؛ وضعیت گرگان با حضور شهردار فعلی دچار تحول و حرکت به سوی پیشرفت شده است.
امضا‎های طرح سئوال از شهردار پشت پرده‎های مفصلی دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: اگر همکارانم در شورای اسلامی شهر گرگان به واقع به این نتیجه رسیده‎اند که شهردار گرگان فعالیت مناسب برای پیشرفت شهر ندارد و سلامت را به شهرداری بازنگردانده است بیایند و وی را استیضاح کنند.
گرزین بیان کرد: ما برای کار برای مردم و شهر قسم خورده‎ایم و باید براساس قسمی که خورده‎ایم فعالیت کنیم و مردم خودشان قضاوت کنند.
وی اضافه کرد: به نظر من مردم نباید بگذارند جلوی موتور توسعه شهر گرگان گرفته شود و پشت طرح سئوال از شهردار چیزهایی نهفته شده که در وقت مناسب در این خصوص صحبت خواهم کرد.
گرزین متذکر شد: در روزهای آینده و در زمانی مناسب حتی در خصوص تک تک امضاهایی که برای طرح سئوال از شهردار گرگان انجام شد خواهم گفت و می‌گویم که چه موضوعی پشت آن وجود داشت و چرا امضاها انجام شد؛ آیا منافع مردم در میان بود؟ اگر منافع مردم در میان باشد که دست امضاکنندگان را باید طلا گرفت.
وی بیان کرد: به عنوان یک شهروند به شهر نگاه کنید، آیا به واقع تحولی در گرگان مشاهده نمی‎شود؟ اگر به واقع به من اثبات شود که شهردار گرگان برای شهر کاری انجام نمی‎دهد و سلامت کاری ندارد خودم استیضاح را خواهم پذیرفت.

از صادقلو رضایت کامل دارم/برخی برای اختلاف‌افکنی وارد شورا شده‌اند
سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: به نظر شما این موضوعات حاشیه‎ای غیر از صدمه‎ زدن به شهر فایده دیگری هم دارد؟ صادقلو تنها یک شخص است و اگر ما به واقع نماینده مردم هستیم باید به شهر نگاه کنیم نه به خواسته‎های خودمان.
گرزین تأکید کرد: می‎گویند مردم ناراحتند؛ بروید در شهر ببینید چقدر از شهردار گرگان تعریف می‎کنند و من هم از آقای صادقلو شهردار گرگان راضی هستم و به واقع شبانه‎روزی برای شهر در حال فعالیت است.
وی متذکر شد: متأسفانه حتی طرح سئوالاتی که مطرح می‎کنند سئوالات بسیار ساده و پیش پا افتاده است و به هیچ عنوان بحث‎های خوبی نیست و این نشان می‎دهد که برخی وارد شورا شده‎اند تا اختلاف ایجاد کنند.
گرزین گفت: من با یکی از اعضایی که طرح سئوال را امضا کرده، صحبت کردم و پرسیدم چرا طرح سئوال را امضا کرده‎ای که گفت، من از این امضا راضی نیستم و می‌دانم که شهردار گرگان فعالیت‌های خوبی برای شهر انجام می‌دهد، اما ما میثاقی داریم و باید امضا می‎کردم.
وی در پایان عنوان کرد: حرف من این است که میثاق مهم‌تر است یا مردم؟ قسمی که خورده‎ایم مهم‌تر است یا میثاق؟ من از حق و حقیقت دفاع می‎کنم و اگر اطمینان پیدا کنم که شهردار گرگان سلامت کاری ندارد، خودم استیضاح را پیگیری خواهم کرد، اما به نظر من رفتن صادقلو از شهرداری گرگان یعنی عقب‎افتادگی شهر گرگان.

ارسال نظر

آخرین اخبار