نقدی بر اظهارات رئیس جمهور به قلم مسلم رستمانی؛

شما در همایش اقتصادی آرمان و آرمانخواهی را که حاصل یک عمر مجاهدت امام راحل (ره) و یارانش (که خود در زمره آنید) و شهیدان را به چالش کشیدید و متاسفانه و ناخواسته تیم مذاکره کننده هسته ای را نیز با مشکل مواجه ساختید.

جناب روحانی! راست و حسینی به مردم بگویید چه در سر دارید ؟

جناب روحانی! راست و حسینی به مردم بگویید چه در سر دارید که برای بیان صریح آن بال بال میزنید و در لفافه و کنایه داد سخن می رانید ؟

به گزارش گلستان 24، آیا متوجه این نکته شده اید که از فهوای کلام شما بوی قبح زدایی و عبور از خط قرمزها استشمام می شود ؟

هنوز کلام شما منعقد نشده ، رسانه های زنجیره ای در اقدامی حساب شده و هماهنگ ، سوژه و پروژه نخ نما شده همه پرسی ( بخوانید عبور از حاکمیت ) و ... را سر تیتر خود قرار دادند و موج روانی گسترده ای را در به محاق کشاندن ارزش هایی که امام (ره) بر آن تاکید داشته اند ، شروع کردند !

شما که خود به امور امنیتی فی حد اشباع واقفید و در جریان روشهای یارگیری شیطان بزرگ ، از اردوی انقلاب هستید و نیک می دانید که  پروژه‌های سفارشی استکبار از قبیل  رفراندوم ، تحصن و استعفا ، خروج از حاکمیت ، نافرمانی مدنی نامه‌ نگاری‌های سرگشاده بدون سلام و والسلام ، حمله به مقدسات و…. متعاقب آن ایجاد تردید و بی‌اعتمادی و تقلب و به وجود آوردن فضای غبارآلود برای تشنج و اغتشاش از دستاوردهای همین عملیات روانی دشمن است.

گرچه مبدعان و مشوقان این پروژه بزرگ در طول دو دهه  ضربات سهمگین و کاری از خود مردم خوردند اما برای ادامه القائات بی حاصل خود همچنان امیدوارند!

شما در همایش اقتصادی آرمان و آرمانخواهی را که حاصل یک عمر مجاهدت امام راحل (ره) و یارانش (که خود در زمره آنید) و شهیدان را به چالش کشیدید و متاسفانه و ناخواسته تیم مذاکره کننده هسته ای را نیز با مشکل مواجه ساختید .

مذاکره کنندگان در مواجهه با زیاده طلبی های طرف غربی چه تمهیداتی را مدنظر خواهند داشت ؟

وقتی قرار بر اصرار بر آرمان ها نباشد لاجرم عدول و عقب نشینی از مواضع اصولی گزینه پیش روی تیم ظریف خواهد بود . آن وقت ظریف بین دو گزینه چشم پوشی یا اصرار بر حفظ ارزش ها مردد خواهد ماند که این خود فرصت طلایی برای آمریکا ایجاد خواهد کرد ، باز جای شکرش باقیست که نمایندگان ملت در پایان پاسخ آقای ظریف به پرسش آنان قانع شدند ( با رای شکننده 125 نفر ) و با حمایت مجدد و چند باره خود از تیم مذاکره کننده زمینه لازم را در معامله نکردن روی باورها و ارزشها ایجاد کردند.

تعریض هر از چند گاه شما به سپاه پاسداران که معاندان را به سر شوق می آورد غصه پر قصه ای است که خروجی آن بر انگیختن جو بی اعتمادی نسبت به اصلی ترین نهاد و حافظ انقلاب که بفرموده امام راحل (ره) که اگر نبود کشور هم نبود ، می باشد.

مگر امروز سپاه کار اقتصادی ای که شما از آن تفسیر به رای می کنید انجام می دهد یا اینکه سپاه فارغ از رقابت با بخش های خصوصی که بعضا از رانت دولت (همان پسرخاله ها و پسرعمه ها و آقازاده ها و جونیورها ) استفاده می کنند ، صرفا در انجام طرح های بزرگ ملی پشتیبان و کمک کار دولت می باشد.

پارادوکس و تناقض گویی های شما امروز زمینه ساز سوژه و دستاویز لطیفه های اجتماعی گردیده که این زیبنده نظام نیست که شخصیت اول اجرایی این مملکت جایگاه معتبر خود را در حد خطیبی دمدمی مزاج و جزمی نگر تنزل دهد.

سخن در این وادی کثیر است و این مقال را مجال نیست ، مخلص کلام آن که آقای رئیس جمهور ما نگران تقلیل وجاهت قانونی جمهوریت نظام که شما نماد آن می باشید هستیم.

سایه عالی مستدام

مسلم رستمانی

ارسال نظر

آخرین اخبار