گلستان24 گزارش می دهد؛

علیرضا گالش، معروف به قارنلی، هنرمند معروف شهرستان کردکوی، در جمع نشست انتخاباتی رجمت اله جلالی، به وساطت این کاندیدا، شکایت خود را از رسانه های استان، که بر علیه وی اخباری را منتشر کرده بودند پس گرفت

پس گرفتن شکایت علیرضا گالش از رسانه های استان، با وساطت رحمت الله جلالی/ پرونده من در قلب مردم است/ امیدوارم آقای جلالی رای بیاورند

به گزارش گلستان24، علیرضا گالش، معروف به قارنلی، هنرمند معروف شهرستان کردکوی، در جمع نشست انتخاباتی رحمت الله جلالی، به وساطت این کاندیدا، شکایت خود را از رسانه های استان، که بر علیه وی اخباری را منتشر کرده بودند پس گرفت. وی در جمع اصحاب رسانه و با حضور رحمت الله جلالی گفت:

« من هیچ وقت انتظار نداشتم که رسانه هم استانی من، علیه من تیتر بزند. این کار باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای من شد. "توهین قارنلی به شعار مرگ بر آمریکا"؟!!!!!

این انتقاد نیست بلکه تخریب است. این باعث شد من از رسانه هایی که این کار را بر علیه من انجام دادند شکایت کنم. اما این شکایت را پس می گیرم.

معروف شدن یک موضوع است، اما کسب محبویت در استان یک موضوع جداست. این تعداد از کودکان تا پیر مرد ها و پیرزن ها که برنامه ها را با علاقه دنبال می کنند، به این سادگی به دست نیامده اند. مطمئنا زحمات زیادی برای آن کشیده ام.

هیچ کس از جدالی که با صدا و سیما داشته ام و مشکلات کاری من خبر ندارد. همیشه سعی کرده ام این پتانسیل قارنلی حفظ شود. من هیچ جا پرونده ای ندارم، پرونده من در قلب مردم است.

من نه میدانم اصولگرایی چیست و نه اصلاح طلبی. انشاءالله این رقابت سالم باشد و آقای جلالی بتوانند رای بیاورند.»

 

 قارنلی جلالی2

 قارنلی جلالی 1

 قارنلی جلالی4

ارسال نظر

آخرین اخبار