پس از انتشار یک عکس صورت گرفت ؛

انتشار عکس خبرنگار واحد مرکزی خبر در کنار فرماندار کلاله باعث حاشیه سازی برخی برای وی شد.

وقتی برخی برای یک خبرنگار گلستانی هم حاشیه سازی می کنند!

به گزارش گلستان 24، انتشار تصویر جمشید نجاری در کنار فرماندار کلاله در تجدید میثاق با شهدای گمنام، واکنش های مختلفی از سوی کاربران را در بر داشت.

برخی با ارائه برخی ادله نامناسب در صدد تخریب وی و فرماندار بودند و نجاری را به عنوان مشاور ارشد فرماندار می دانستند در صورتی که فرماندار کلاله خود از افراد تحصیل کرده است و برای امور شهرستان خود، تصمیم گیری می کند.

برخی نیز از این شخصیت رسانه ای دفاع کردند و برای اثبات حرف های خود دلایلی را نیز ارائه دادند.

بنده حقیر نیز به نوبه خود ، با توجه به شناختی که از جمشید نجاری دارم در یاداشتی به بررسی جنبه های مختلف این موضوع می پردازم.

بارها از این سایت اخباری مبنی بر تشکیل اتاق فکر فرمانداری و تشکیل جلسات مشاوران جوان منتشر شد که این امر جای بسی خوشحالی دارد که فرماندار جوان کلاله به جوانان اهمیت می دهد و رفع مشکلات آنها از جمله دغدغه های وی است.

اما آیا این فرماندار نیازمند مشاور با تجربه، کسی که بر تمام امورات، مشکلات و درد های مردم آشنا است، نیست؟

شاید با خواندن جمله فوق به این نتیجه که وی مشاور فرماندار است، رسیده باشید.اما این جمله بیانگر تایید من بر اینکه وی در نقش مشاور فرماندار فعالیت می کند نیست. بلکه بر لزوم داشتن مشاور با تجربه تاکید کردم.

نجاری یک فرهنگی بازنشسته است و با علاقه ای که به حرفه خبرنگاری دارد، برای تهیه خبر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و به گفته یکی از دوستان آموزش پرورشی(به آبادی) نجاری کسی است که برای رساندن درد دانش آموزان کلاله ای با خودروی خود (بدون توجه به استهلاک) به دورترین روستاهای این شهرستان رفت و خبر تهیه کرد.

به گفته برخی از کاربران همین سایت وی با همان حنجره خش دار خود بدون هیچ چشم داشتی در بسیاری از همایش ها به عنوان مجری فعالیت می کند(انصافا اجرای خوبی دارد و انسان را گاهی غمگین و به فکر می برد و گاهی باهمان صدا، لبخند بر لبان می نشاند.)

یکی از دوستان گفت: از نجاری پرسیدم هدف شما از اینهمه تکاپو در عرصه خبر چیست؟ شاید در برداشت اولیه، هر مخاطبی به دست اوردن پول را هدف بداند.(در صورتی که پول هم لازمه ادامه زندگی در شرایط کنونی است.) اما جواب این خبرنگار چیزی دیگر بود که من را متعجب کرد.

وی در جوابم گفت: هدفم از این همه تکاپو در عرصه خبر مشهور کردن شهر کلاله در استان و حتی کشور است تا همه بدانند شهری به نام کلاله هم هست و در آن کارهایی انجام می شود که با فعالیت های شهرهای بزرگ برابری می کند.

انچه که من خبر دارم، حقوق دریافتی این خبرنگار به عنوان خبرنگار صدا و سیما قابل توجه نیست و حتی پول تلفن و بنزین خودرو و استهلاک آن هم نمی شود.اما علاقه ی وی به این حرفه، باعث قبول برخی زیان ها در این عرصه از سوی وی می شود.

محمد خدری نیز در این عرصه فعالیت هایی داشت و بنا به دلایلی از نقش آفرینی در این سمت دست برداشت و وی با مشکلات این حرفه به خوبی آشنا است.

با این تفاسیر به این نتیجه می رسیم که نه تنها فرمانداری کلاله، بلکه دیگر مسئولین نیز، نیازمند کسب تجربه از چنین افرادی هستند تا بتوانند در عرصه خود گام های مفیدی بردارند و حاشیه سازی برای افرادی با دیدگاه های ترقی بخش برای شهرستان، نوعی خیانت به خود و مردم شهرستان خواهد بود چرا که برخی دیدگاه ها باعث منفعت شهرستان و به تبع آن مردم است.

م- محمدی

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار