یکصد و چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان به دلیل عدم حضور رئیس و نایب رئیس این شورا برگزار نشد. .

جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان تشکیل نشد

بر اساس سنوات گذشته صحن رسمی شورای اسلامی شهر گرگان شنبه هر هفته به صورت علنی برگزار می‌شود اما دیشب این جلسه به دلیل عدم حضور رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان برگزار نشد.

به گزارش گلستان 24، بر اساس دستور از پیش تعیین شده مقرر بود در این جلسه لوایح گوناگونی همانند فروش سه دستگاه اتوبوس شهری، بیلان و تفریغ بودجه سال 1392 سازمان فضای سبز و پارک‌های شهرداری گرگان، نامه انجمن انبوه‌سازان استان گلستان با موضوع اعتراض افزایش چندین برابری تعرفه‌های نصب انشعاب واحدهای مسکونی شهر، جانمایی 13 مورد پل عابر پیاده در نقاط ضروری سطح شهر و برخی دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

اما یکی از مهمترین لوایحی که در دوره دوم شورای اسلامی شهر گرگان مورد چالش نیز قرار گرفت و مقرر بود امروز مورد بررسی قرار گیرد، درخواست اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مبنی بر تشکیل مجدد کمیسیون خدمات شهری در شورا بوده است.

این کمیسیون در دوره دوم این شورا از مجموع کمیسیون‌های شورا حذف شده بود و بر اساس دستور جلسه امروز اعضای شورا قصد داشتند در این جلسه در خصوص تشکیل مجدد آن مباحثی را مطرح کنند.

تشکیل نشدن جلسه به دلیل بیماری‌ام بود

پیگیری‌های خبرنگار  در گرگان در خصوص علت عدم تشکیل این جلسه حاکی از آن است که حسین ربیعی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به دلیل انجام سفر زیارتی در استان حاضر نبوده و نبی‌الله هزارجریبی نایب رئیس شورا نیز در راه عزیمت به سمت ساختمان شورا در بین راه دچار افزایش فشار خون شده و بلافاصله وی را برای مداوا به مراکز درمانی منتقل کردند.

حضور خبرنگار  در محل بستری نایب ‌رئیس شورای نیز این موضوع را تأیید می‌کند و هزارجریبی با ابراز ناراحتی و تاسف از مشکل پیش آمده که منجر به لغو تشکیل شدن صحن شد به خبرنگار فارس گفت: ساعتی قبل از شروع زمان مشخص برای تشکیل جلسه به سمت ساختمان شورا در حرکت بودم که متاسفانه از لحاظ جسمی دچار مشکل شده و بلافاصله دوستانم مرا به مرکز درمانی آوردند.

وی اضافه کرد: از همکارانم و مردم شهر گرگان به خاطر این موضوع پوزش می‌طلبم و امیدوارم در روزهای آتی بررسی لوایح مورد نظر در صحن شورا با جدیت پیگیری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص حواشی پیش آمده پس از اعلام عدم تشکیل جلسه از سوی برخی از اعضای شورا تاکید کرد: هیچ عمد و یا موضوع خاصی در خصوص عدم تشکیل جلسه امشب وجود نداشته و به دلیل مشکل بیماری که برایم پیش آمد و عدم حضور رئیس شورا جلسه امشب برگزار نشد.

ارسال نامه به وزیر کشور برای عدم تمدید حکم شهردار

اما برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نظر دیگری دارند و معتقد هستند این موضوعی نقشه‌ای از پیش تعیین شده برای به تعویق افتادن برخی موضوعات مورد نظر برای طرح در جلسه امشب بوده است.

لازم به ذکر است که چند هفته‌ای است که موضوع طرح سوال از شهردار گرگان در بین اعضای شورای شهر گرگان مطرح شده و باعث به وجود آمدن شکاف عمیق در بین اعضای شورای اسلامی شهر گرگان شده است.

بر اساس مستندات رسیده  9 نفر از اعضای این شورا با ارسال نامه‌‌ای به وزیر کشور خواهان عدم تمدید حکم شهردار گرگان شده‌اند که یکی از اعضای این شورا نیز به خبرنگار فارس تاکید داشته امشب مقرر بود نامه طرح سوال از آقای شهردار به صورت رسمی به هیئت رئیسه تحویل شود که به طور قطع این درخواست طی هفته جاری به هیئت رئیسه شورا تقدیم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، با عدم تشکیل این جلسه تمام 17 لایحه مقرر برای بررسی در این جلسه به جلسه دیگری که باید به صورت رسمی و علنی برگزار شود منتقل خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار