روز جمعه در بیشتر شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام عکسی از خانواده پرحاشیه هاشمی رفسنجانی منتشر گردید که باز نشان از تقابل اعضای این خانواده با نظام و انقلاب اسلامی و آرمان های امام و رهبری می دهد.

نقش منفی هاشمی در تربیت فرزندان خود

به گزارش گلستان24،فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از ۸ سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرد. جالب این است که دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو ضمن بیان خاطرات خود با بهائیان در زندان، آن‌ها را انسان‌های بزرگی دانسته بود.

تشکیل فرقه بهاییت در کشور انگلیس بوده است و هدف از تشکیل آن این بود که مردم شیعه را از این مذهب بیزار کند و به همین جهت فرقه بهائیت نهادینه شد. این دیدار در حالی رخ داده است که فائزه هاشمی فرزند یک آیت الله است و دیدار وی با عضو ارشد بهایئت ایران اقدامی بی جا و نادرست بوده است.

پیش از انتخاباتِ ریاست جمهوری سال ۸۸ بهائیان به دلیل بی‌علاقگی به سرنوشت ایران در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کردند و خود را ایرانی نمی‌دانستند. اما این بار که اراده‌ محافل جهانی بهائیت بر شرکت در انتخابات و رأی‌دادن به نامزد مشخصی قرار گرفته بود، پیروان خود را به شرکت فعال فراخواندند. به هر حال نمی توان از نقش فرقه بهائیت در فتنه ۸۸ به راحتی عبور کرد.

خانواده پرحاشیه هاشمی رفسنجانی همواره با حرکات و اعمال خود، خواستار ضربه زدن به آبروی نظام و آرمان انقلاب اسلامی هستند. از مهدی هاشمی که با دلایل مختلف امنیتی و اقتصادی هم اکنون در زندان عمر سپری می کند تا یاسر هاشمی که با پخش ویدیوهایی از خود که در سرمایه های خاندان هاشمی غرق شده است، الان هم شاهد اقدام ناپسندیده و زشت فائزه هاشمی در دیدار با فریبا کمال آبادی هستیم. این در حالی است که فائزه هاشمی که به‌ دلیل نقش آفرینی در فتنه ۸۸ سابقه محکومیت و زندان داشته است، سال گذشته به حمایت از شبکه معاند «بی‌بی‌سی» رسانه سلطنتی انگلیس پرداخته بود که در آن زمان هم پدر وی هیچ گونه اظهارنظری انجام نداده بود.

اما نکته ای که در این گزارش می توان به آن اشاره کرد، نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در نوع تربیت و راهنمایی های خود به خانواده و فرزندان است. به نظر می رسد که وی در راهنمایی های خود به فرزندان کوتاهی کرده است. جالب این است که ، اکبر هاشمی رفسنجانی در چند برهه از این فرزندان خود دفاع نیز کرده است.

به هر حال ترویج حمایت از فرقه ضاله بهائیت توسط هر فردی، نمی تواند بی پاسخ باشد. این فرقه همواره درصدد مقابله با مذهب شیعه بوده است و حمایت و طرفداری از آن توسط خاندان هاشمی رفسنجانی محکوم است.

منبع:ایران اسلامی

ارسال نظر

آخرین اخبار