دستورالعمل جدید اصلاح‌طلبان برای رئیس جمهور

روزنامه آرمان امروز ارگان خانواده هاشمی‌رفسنجانی طی یادداشتی از رئیس دولت خواست شجاعانه تغییرات اصلی در کابینه ایجاد کند.

مطالبه ارگان خانوادگی هاشمی‌رفسنجانی برای تغییر در تیم اقتصادی دولت

 سیدابراهیم امینی فعال سیاسی اصلاح‌طلب طی یادداشتی با عنوان "شجاعت تغییر در کابینه" از رئیس دولت خواست برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شجاعت داشته باشد و اعضای کابینه خود را تغییر دهد تا وعده‌های رئیس جمهور محقق شود.

به گزارش گلستان24، امینی در این باره نوشت: ترمیم کابینه با توجه به مطالبات شهروندان و براساس برنامه‌های وعده داده توسط دکتر روحانی در دوران تبلیغات ریاست‌جمهوری، باید در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گیرد. دولت یازدهم باید به وعده‌هایی که به ملت داده به ویژه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامه عمل بپوشاند و آنها را با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری کند تا بتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ کارنامه موفقی از خود ارائه دهد.


وی همچنین تاکید کرد: اگردولت تدبیر وامید بخواهد به برنامه‌های وعده داده شده از سوی خود عمل کند، باید شجاعت تغییر در کابینه را در طول مدت باقیمانده نشان دهد چراکه بحث جامعه و مصلحت عمومی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

 حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی و پسر عموی همسر هاشمی‌رفسنجانی نیز چندی پیش از رئیس دولت خواست تا نوبخت، سیف و طیب‌نیا را برکنار کند. وی درباره اولویت کاری دولت گفت: من اولویت اول را تغییر ستاد اقتصادی دولت می‌دانم منظور از ستاد اقتصادی ‌بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد است. 

منبع: سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار