عضو اصلاح طلب مجلس دهم ، در خصوص خبر کنار کشیدن عارف از انتخابات ریاست مجلس به نفع لاریجانی، گفت : خبر کنار کشیدن دکتر عارف از ریاست مجلس شورای اسلامی از ریشه و بن صحت ندارد

کنار کشیدن عارف به نفع لاریجانی صحت ندارد

به گزارش گلستان24، عضو اصلاح طلب مجلسدهم ، در  خصوص خبر کنار کشیدن عارف از انتخابات ریاست مجلس به نفع لاریجانی، گفت : خبر کنار کشیدن دکتر عارف از ریاست مجلس شورای اسلامی از ریشه و بن صحت ندارد..
ابوالفضل سروش، گفت : چند شب گذشته که عارف مهمان حزب اعتدال و توسعه بود، عنوان کرد که رقابت ریاست مجلس یک رقابت اخلاقی است  و هر کس بتواند بیشتر رای کسب کند، رئیس مجلس می شود..
وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به سابقه عارف در کنارکشیدن در انتخاباتریاست جمهوری، آیا این احتمال قوت نمی گیرد که در انتخابات ریاست مجلس هم کنار بکشد، اظهارداشت: من اطلاع دقیق دارم بنا بر این وقتی چیزی که مبنا ندارد، صحبت کردن در مورد آن، فایده ای ندارد.
سروش افزود: این قضیه مثل این می ماند که به طور مثال شما امشب می خواهید به خانه بروید، مطمئنا به خانه می روید. حال بگوییم فرض کنیم شما به خانه نمی روید، وقتی شما به خانه می روید این فرض و گمان ها اشتباه است..
ابوالفضل سروش، عضو لیست امید در رابطه با بحث کنار کشیدن عارف و انتشار اخبار غیر واقع، گفت: بحث کنار کشیدن دکتر عارف و انتشار خبر آن اصلا موضوعیت ندارد..
نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی، با تاکید بر پشتوانه میلیونی عارف، اظهار داشت: آقای عارف با توجه به پشتوانه رای میلیونی شان در مجلس، در انتخابات ریاست خانه ملت شرکت خواهد کرد. حال باید منتظر ماند که ببینیم فراکسیون امید چه مقدار از آقای عارف حمایت می کند و این جز اختیار نمایندگان است که بخواهند به عارف رای بدهند یا خیر؟
ابوالقضل سروش در پایان و در پاسخ به این سوال چه قدر احتمال می دهید، عارف رئیس مجلس شود، گفت: احتمال رای آوردن عارف پنجاه پنجاه است. به نظر من لاریجانی و عارف شانس مساوی در مقابل یکدیگر بر کسب کرسی ریاست خانه ملت را دارند. ارزیابی بنده این طور است که آرای لاریجانی و عارف نصف به نصف است.

منبع:شمال نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار