فقط یک درصد اصلاح طلبان تایید شدند؛

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در خصوص اتفاقات اخیر و رد صلاحیت برخی چهره ها بیانیه داد.

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در خصوص رد صلاحیتها

 به گزارش گلستان24، پس از رد صلاحیت ۵۱ درصد از ثبت نام کننده های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان در این باره بیانیه ای داد که متن آن بشرح زیر است:

بسمه تعالی

رد صلاحیت جمع کثیری از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلش شورای اسلامی علی الخصوص کاندیدای اصلاح طلبان در استان و کشور موجب تعجب و نگرانی هم استانیهای عزیز گردیده .

این اتفاق بی سابقه همزمان شد با فرو ریختن تحریمهای ظالمانه دشمنان ، شایسته بود که این همزمانی با تائید صلاحیت کاندیداها شادی ملت مضاعف اما یکباره با موج رد صلاحیت ها مواجه شدیم

با اعلان رئیس گروه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از سه هزار کاندیدای اصلاح طلبان سی نفر تائید صلاحیت شدند یعنی یک درصد. 

این حرکت هیئت های نظارت تاثیر منفی بر مشارکت مردم و نقطه مقابل بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه که مردم را به مشارکت گسترده دعوت فرمودند .

ما احزاب اصلاح طلب استان گلستان از هئیت های نظارت میخواهیم با بررسی مجدد اعتراضات کاندیداها آنهم در چهارچوب قوانین جاری عمل نموده و به گزارشات غیرواقعی و غیرمستند اعتنا ننموده و از کاندیدا و هواداران انتظار داریم که شور و نشاط انتخاباتی را حفظ نموده .

و با اقدام قانونی و تعامل با هیئت های نظارت زمینه بازگشت را فراهم نموده تا شاهده انتخاباتی پرشور و گسترده باشیم از مسئولین و شخصیت های استانی و ملی میخواهیم پی گیر اعتراضات کاندیدا بوده تا در ۷ اسفند برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب اسلامی بیفزاییم .

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان

سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار