ده‌ها متهم "کلوپ ترور" کجا هستند؟!

آیا مردمی که مستمرا چند ماه درگیر دستگیری این تیم ترور بوده اند، حق ندارند بدانند که آن متهمان امروز در کجا قرار دارند و فرآیند بازجویی و محاکمه آنها در چه مرحله ای است؟

چرا تیم ترور دانشمندان هسته‌ای پس از 4 سال، هنوز محاکمه نشده‌اند؟

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای که در تاریخ 25 خرداد 91 منتشر نمود، تأکید کرد: عوامل اصلی ترور شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و شهید قشقایی شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق‌آسا و مقتدرانه در مناطق گوناگون دستگیر و به بازداشتگاه‌ها منتقل شدند.

به گزارش گلستان24، وزارت اطلاعات در بخشی از اطلاعیه خود در مورد دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای منتشر کرد می آورد: سلسله عملیات سنگین و همه جانبه‌ اطلاعاتی که پس از وقوع اولین ترور هسته‌ای آغاز شده بود، با ترورهای بعدی هر چه شدید‌تر و گسترده‌تر و متهورانه‌تر استمرار یافت تا به حصول اشراف اطلاعاتی بر تعدادی از پایگاه‌ها و ایستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی رژیم صهیونیستی و با گسترداندن تور اطلاعاتی بر آن‌ها به شناسایی عده‌ای از افسران اطلاعاتی رژیم جعلی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی و تروریست‌های مزدور آن‌ها انجامید و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و ره‌گیری سوژه‌ها و سرنخ‌ها در داخل و خارج از کشور، نهایتا عوامل اصلی ترور شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و شهید قشقایی شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگیر شده و به بازداشتگاه‌ها منتقل گردیدند.

 
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000494/nf00494155-2.jpg
شهید احمدی روشن
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000494/nf00494155-3.jpg
تصویر صحنه ترور شهید احمدی روشن

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر وقت اطلاعات در گفت و گو با یک خبرنگار با اشاره به موفقیت سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و نابودی دو گروهک تروریستی می گوید: در عملیات اخیر، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نزدیک بیست نفر از عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور دستگیر شدند.

مصلحی با اصرار فراوان خبرنگار بخشی از عملیات گسترده دستگیری را تنها با بیان اندکی از جزئیات آن این گونه تشریح می کند و می گوید:"در مورد مکان و مناطق بازداشت متهمین نیز پس از رفع محذوریت‌هایی که داریم، اعلام خواهیم کرد. در مورد تعداد بازداشتی‌ها هم برای آنکه شما دست خالی برنگردید، عرض می‌کنم در عملیات اخیر، نزدیک بیست نفر بازداشت شده‌اند."


تصویر صحنه ترور شهید شهریاری
 
تصویر صحنه ترور شهید علی‌محمدی

تصویر صحنه ترور شهید رضایی نژاد


وزیر سابق اطلاعات در بیان جزئیات نهایی این دستگیری و در انتهای مصاحبه خود می آورد:"علت کشیده شدن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی به خارج آن است که اسرائیلی‌ها در اقدامات تروریستی گذشته مطلقا تنها نبوده‌اند. اسرائیلی‌ها فقط نقش یک نقاب را ایفا کرده‌اند و آن‌ها از اطلاعات و امکانات و آموزش و ارتباط دو سرویس CIA و MI۶ در چند عملیات گذشته بهره برده‌اند."

"حجت‌الاسلام حیدر مصلحی" در مراسم سالگرد شهید رضایی‌نژاد نیز که اول مردادماه سال جاری برگزار شد، از دستگیری عاملین ترور شهید رضایی‌نژاد خبر داد و گفت: تمام افرادی که درگیر این بحث بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در ارتباط با این موضوع، بیش از 30 نفر که وابستگی به سرویس‌های مختلف منطقه داشتند دستگیر شده‌اند.

مستند "کلوپ ترور" و فاز پرده برداری از چهره تروریست ها

چند روز بعد بود که صدا و سیما جزئیات دستگیری و متن کامل بخشی از اعترافات عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور را  در قالب مستند با عنوان "کلوپ ترور" منتشر کرد که نشان می داد تعداد زیادی تروریست در سرزمین های اشغالی آموزش دیده بودند برای ترور دانشمندان هسته ای و موفق شده بودند که بخش هایی از پروژه های آتی ترور را تا مرحله اجرا پیش ببرند که در مرحله ای جلوی آنها گرفته شده بود.

مستند "کلوپ ترور" روایتی است از اقدامات برق آسای وزارت اطلاعات در دستگیری کلیه عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور بود، به طوری که بخشی از اعترافات متهمین مثلث‌ترور با تمام جزئیات در این مستند، بیان شد.


 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000494/nf00494155-1.jpg
مازیار ابراهیمی: ما را اعزام کردند به اسرائیل و در آنجا آموزش کار با مواد منفجره و کار و آموزش‌های نظامی تیراندازی را دیدیم


چشمان منتظر مردم و خانواده ها برای محاکمه عوامل پس از 5 سال!
 

اکنون پس از 4 سال از آخرین عملیات ترور، هیچ خبری از دادگاه رفتن متهمان یا اجرای حکم مجازاتشان نیست و از آخرین اظهار نظر سخنگوی قوه قضائیه درباره این پرونده حدود سه سال می گذرد.

در این مورد چند سوال هنوز بدون جواب مانده است:

آیا مردمی که مستمرا چند ماه درگیر خبر دستگیری این تیم ترور بوده اند و مستند پر و پیمان "کلوپ ترور" را دیده اند، حق ندارند بدانند که آن متهمان امروز در کجا قرار دارند و فرآیند بازجویی و محاکمه آنها در چه مرحله ای است؟

اگر متهمان ترور دانشمندان هسته ای در خارج از کشور مبادله شده‌اند، چرا اندک اطلاع رسانی در مورد آنها انجام نشد؟ یا به بیان بهتر اگر قرار بر مبادله بوده چرا مستند در این مورد ساخته شد و آن حجم عظیم از عملیات روانی بر روی آن تعبیه گردید؟

تنها جمالی فشی که نیروی مجری ترور بود باید اعدام می گردید و سرنوشت مابقی متهمان که جزئیات زیادی از نقش هر یک از آنان روشن نشده، حائز اهمیت نیست؟

 

منبع: عمارنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار