هرزگی، عاقبت معاندان نظام و دین ستیزان

اخیرا یکی از دنباله های اصلاح طلبان که همچون بسیاری دیگر از اصلاح طلبان در خارج از کشور سکنی گزیده است، با انتشار تصویری در صفحه فیسبوک خود، سعی کرده از ارزش پرچم امام حسین (ع) بکاهد و به خیال خودش با قبح زدایی در این زمینه، علم عزاداری اباعبدالله را در کشور اسلامی ایران، زمین بزند.

اصلاح طلبان چرا در برابر اقدامات فائزه هاشمی و شادی صدر سکوت کرده اند؟

به گزارش گلستان24، شادی صدر اپوزیسیون دسته چندم که سابق در ایران خود را اصلاح طلب می دانست و بعد از حوادث سال 88 به دامان دشمنان ملت ایران پناهنده شد، با نشستن بر روی یک پرچم منقش به نام امام حسین (ع) و در دست داشتن لیوانی از شراب، بی احترامی به مقدسات را به اوج رسانده است.

 

این اقدام شادی صدر در حالی به وقوع پیوسته که پیش از این نیز بسیاری دیگر سعی کرده اند با توهین به مقدسات دین اسلام، از ارزش و قداست آن بکاهند. اما درست برعکس آن محقق شد و چرخ زمان دقیقا مخالف اهداف فرزندان شیطان چرخید. از دوره دوم خرداد و قبل از آن گرفته تا دوران اخیر و اقدامات شاهین نجفی. در همین حال اما شاهدیم که هر سال پرشورتر از سال گذشته هیات های عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود و روحیه جذب جوانان به سوی مقدسات در حال گسترش است.

ولی شاهین نجفی در چه حالی روزگار می گذراند؟ وی پس از توهین به ائمه خصوصا امام علی النقی (ع)، انسانیت را به طور کامل زیر پا گذاشت و همچون حیوانات در کنسرت های خود، لخت و عور ظاهر می شود تا مشتریان بیشتری کسب کند. این عاقبتی است که دیر یا زود در انتظار شادی صدر است و هیچ بعید نیست که صاحبانش و آنان که قلاده شاهین و شادی را در دست دارند، برای جذب مشتری، در آینده ای نزدیک برای حضور شادی صدر در صفحه رسانه های ضدانقلاب هم درخواست های مختلفی داشته باشند و به طور مثال از او بخواهند همانطور که شاهین نجفی در کنسرت هایش ظاهر می شود، او نیز همانگونه در صفحه تلویزیون برای جذب مشتری، ظاهر شود.

فریبا داوودی مهاجر هم از جمله این افراد بود که زمانی در ایران داعیه اصلاحات داشت و اما بعد از فرار به خارج از کشور، زمانی رسید که صاحبش و آنکه قلاده فریبا را در دست داشت، از او خواست تا در برنامه زنده، کشف حجاب کند و اینطور بود که وی برای اولین بار کشف حجاب کرد و البته اکنون نوع پوشش او آنگونه که در تصاویر منتشر شده از وی دیده می شود، طوری است که به نظر می رسد در آستانه کشف لباس به سر می برد! شادی صدر البته از فریبا داوودی مهاجر هم چند پله بالاتر است و احتمالا در آینده ای نزدیک در یک برنامه زنده در همان برداشت اول، درخواست آخر را از او داشته باشند و بخواهند که به طور مستقیم برای بینندگان کشف لباس کند. اتفاقی که برای گلشیفته فراهانی افتاد و برای تماشاچی ها و برای جذب مشتری، کشف لباس کرد و اما همچنان به هیچ کدام از آن اهدافی که در ضدیت با جمهوری اسلامی پیگیری می کرد، نرسیده است و تنها صاحبان گلشیفته، از بدن وی به اهداف و امیال خود رسیدند.

ظاهرا برهنگی پله آخر مخالفان دیانت و امامت و اسلامیت نظام ایران است. شاهین نجفی، فریبا داوودی مهاجر، گلشیفته فراهانی و در آینده ای نزدیک شادی صدر ...

و اما باید دید که این افراد در شرایطی که از جسم و تن خود برای اهداف ضداسلام و ضدنظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، تا امروز چقدر در رسیدن به اهداف خود موفق بوده اند؟ آیا با فروش تن که پله آخر مخالفتشان با دیانت و امامت بوده، توانسته اند ذره ای از ارزش دین و ائمه اطهار (ع) کم کنند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال بد نیست کمی عقربه زمان را به گذشته و دهه 70 و 80  بچرخانیم و تماشا کنیم آنچه که رخ داد. در یکی از این موارد اکبر گنجی که در دوران اول انقلاب به «اکبر پونز» معروف بود و به شکل وحشیانه و همچون قبائل آدم خوار در پی امر به معروف بود و بر سر زنان بدحجاب، پونز فرو می کرد، در دهه 70 به قدری دوز روشنفکری را در ذهن معیوب خود بالا برد که به عبارتی وارد وادی «امر به منکر» شده بود.

اکبر گنجی روزنامه نگار اصلاح طلب، در روزنامه صبح امروز به تاریخ 23/2/78 نوشت: «پیامبر در بدر و حنین و ... شمشیر زد ... اما آیا جنگهای جبهه حق علیه باطل پیامدهای ناخواسته یا آثار وضعی به دنبال ندارد؟... خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت میوه‏ای جز خشونت به بار نمی‏آورد. هیچ کس حق ندارد به صرف اینکه خود را حق و دیگران را باطل می‏داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودی مخالفان خود از طریق حذف فیزیکی برآید.» «کشته شدن امام حسین نتیجه ی طبیعی خشونت جدش رسول خدا در بدر و احد بوده است»! (در آن ایام اکبر گنجی سعی کرده بود با این استدلال شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را امری طبیعی جلوه دهد و آن را نتیجه جهاد پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) علیه کفار در صدر اسلام نشان دهد.)

به رغم آنکه از این مدل حرف ها در دوره دوم خرداد زیاد زده شد، اما اندکی در روحیه و اعتقاد مردم تاثیری نداشت و مردم هر ساله با فرا رسیدن ماه محرم، به عزاداری و ذکر مصیبت برای امام مظلوم مشغول هستند. اما امروز جایگاه اکبر گنجی کجاست؟ جایگاه او امروز عکس انداختن با مفسده ای به نام گوگوش است. گنجی که روزگاری برای مقابله با بدحجابی به اعمال وحشیانه روی آورده بود، این روزها با هرزه ها و فاسدهای زمان، سر در یک آخور دارد. حال باید دید که عاقبت شادی صدر به کدام یک از این مخالفان نظام نزدیک تر است و نزدیک تر می شود؟ عاقبت پا در جای پای کدام یک از معاندینی چون شاهین، گلشیفته و فریبا می گذارد و به چه سبکی و در چه موقعیتی قرار است رخت از تن برکند؟

در اینجا اما باید به سه نکته مهم اشاره کرد. نکته اول اینکه شادی صدر که همکاری آشکاری با بی بی سی دارد، درست در خطی قدم برداشته که چند سالی بی بی سی به طور آشکار و پنهان در دستور کار قرار داده است. از سوی دیگر با توجه به آنکه بسیاری از هتاکان به مقدسات از جمله شادی صدر، اکبر گنجی، فریبا داوودی مهاجر هر کدام در سطحی و در برهه ای با بی بی سی همکاری داشته اند، کاملا پیداست که خط هتک حرمت از مقدسات توسط بنگاه سخن پراکنی انگلیس هدایت می شود و بی بی سی هم که خود وابستگی به دولت بریتانیا دارد، در حال پیاده سازی پروژه «تهی سازی از درون روی ریل توهین به مقدسات» است. این دستوری است که طبق اخبار موثق دولت انگلیس پس از شکست در فتنه 88، به رسانه های خود و وابستگانش صادر کرده و بر همین است که رهبر معظم انقلاب طی ماه ها و سال های اخیر به شدت بر موضوع «نفوذ» و هدف دشمن مبنی بر «خالی کردن انقلاب و دین از محتوا و باقی گذاشتن پوسته آن» تاکید دارند.

نکته دوم ناظر بر سکوت اصلاح طلبان در برابر اقدامات غلط برخی اصلاح طلبان دیگر است؛ سکوتی که ریشه آن در دهه 70 است و تا امروز ادامه دارد. براستی چرا اصلاح طلبان در برابر اقدامات ضددین افرادی نظیر فائزه هاشمی رفسنجانی و دیدار وی با بهاییان و اقدام اخیر شادی صدر که سابقا خود را اصلاح طلب می دانست و البته همچنان پایگاه سیاسی خود را جبهه اصلاحات می داند، سکوت می کنند و حاضر به موضع گیری نیستند؟ چنانکه در دهه 70 نیز در برابر مواضع ضددین دوستانشان سکوت می کردند و هیچ اعلام برائتی نداشتند؟ آیا جلوگیری از کشیده شدن بدنه اجتماعی اصلاحات به سمت فائزه و شادی صدر و فریبا داوودی مهاجر و اکبر گنجی، وظیفه سایر اصلاح طلبانی نیست که معتقد به اصول دین مبین اسلام هستند؟ اگر هست پس چرا سکوت کرده اند و معنای این سکوت چیست؟ 

اما نکته دیگری که قابل پردازش است، زمانبندی توهین شادی صدر به امام حسین (ع) است. در شرایطی که فشار رسانه ای روی فائزه هاشمی به خاطر دیدارش با بهاییان سنگینی می کرد، شادی صدر به میدان آمد و سعی کرد اذهان عمومی را مشغول خود کند که این موضوع نیز از دو جنبه قابل پرداختن است:

1ـ قبح شکنی فائزه هاشمی در انجام اقدامات دین ستیز، باعث شد تا شادی صدر که زمانی در «روزنامه زن» متعلق به فائزه هاشمی مشغول کار بود، در خط استاد خود قدم بگذارد و ادامه دهنده راه فائزه باشد.

2ـ فائزه هاشمی بعد از دیدار با جامعه بهاییان، برای کاستن از فشار رسانه ای که این روزها بر سرش خراب شده از شاگرد و کارمند سال های دور خود خواسته حالا که او در خارج از کشور به سر می برد و پناهندگی دارد، اقدامی خراب تر از دیدار فائزه را به منصه ظهور برساند تا سمت و سوی رسانه ها به آن مشغول شود و فائزه کمی نفس بکشد.

هر کدام از این دو احتمال که واقعیت داشته باشد، از بار گناه و خطای فائزه هاشمی کم نمی کند و قطعا اگر فائزه در پی جبران خطای خود نباشد، از این پس باید بیشتر شاهد اقداماتی نظیر اقدام اخیر شادی صدر در پناه دختر رفسنجانی باشیم. بنابراین در شرایطی که حکم افرادی نظیر شادی صدر و شاهین نجفی، متناسب با ارتداد است، بهتر است فائزه هاشمی که خود را آیت الله زاده و مسلمان می داند، به خاطر اقدام اخیرش در دیدار با بهاییان عذرخواهی کرده و بار گناه دیگران را بر دوش نکشد و بیگانگان از فائزه به عنوان سپر و الگو برای خود استفاده نکنند.    

منبع: پارس

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    مسئولان باید با این زن بیشرم برخورد کنند توهین به مقدسات نباید عادی شود و بدون کیفر بماند

  • محمود
    0

    .... هرچه زشت تر بازیش بیشتر

  • سید عبدالله امامی
    0

    لقمه ی حرام و نطفه ی حرام نتیجه اش جز این خدا ستیزان( زیاد دست خورده ) نمیشود .در قدیم اینگونه زنان بر سر در خانه ی شان پرچمی آویزان میکردند که نشان از اهل خانه!!! داشت .اکنون عنوان اصلاح طلبی نقش همان را دارد ..

آخرین اخبار